היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אישור תושב עד הבית

ראש העיר הרב ניסים מלכה: "נמשיך במאמצינו לייעל את השירות ולמנוע ביזבוז זמן יקר מהתושבים. אני שמח שגם בשנת 2018 יזכו תושבי קריית שמונה לקבל אישור תושב עד הבית, מבלי להמתין בתור ולהפסיד זמן יקר".

גם בשנת 2018 ייהנו תושבי קריית שמונה משירות של קבלת אישור תושב עד הבית וזאת מבלי להגיע כלל למחלקת הגביה ברשות.

כזכור בעבר ניסו בעיריית קריית שמונה לבצע את המהלך, אולם אנשי מס הכנסה סירבו בתוקף. רק לאחר לחץ כבד שהפעיל בנושא ראש העיר, ניתן האישור לשלוח אישור תושב לבתי התושבים.

תושבי קריית שמונה, המחזיקים בנכס על שמם והמשלמים ארנונה מעל שנה, או תושב המתגורר בנכס אשר חשבון הארנונה אינו על שמו, אלא על שם הבעלים יצרף חוזה שכירות בתוקף, צילום ת.ז, אישור העסקה או תלוש שכר. תושב שחידש חוזה שכירות או עבר מנכס אחד לנכס אחר יצרף גם את החוזה הקודם, כמו כן רווק/ה המתגוררים אצל ההורים יצרפו הצהרת הורים על מגורים וכן צילום תעודת זהות של אחד ההורים ואישור העסקה ממקום העבודה.

תושבים העונים לקריטריונים הנ"ל אשר מבקשים לקבל אישור תושב, יוכלו להוריד את טופס הבקשה לאישור תושבות מאתר העירייה (תחת הלשונית 'טפסים'), למלא את הטופס בביתם בצורה מלאה, מדויקת ובאופן קריא, לצרף צילום תעודת זהות ולשלוח במייל gviak.8@gmail.com או באמצעות הפקס מספר 04-6950605 לאגף הגבייה. (חובה לציין בטפסים: בקשה לאישור תושב וכן את מספר הדפים שנשלח (בפקס).

בעלי הוראת קבע יצרפו אישור חתום על ידם על הסכמתם לגביית תשלום בסך 10 שקלים באמצעות הוראת הקבע. למי שאין הוראת קבע יצטרך למסור פרטי כרטיס אשראי לחיוב אגרת אישור תושב בסך 10 שקלים בלבד.

ראש העיר ניסים מלכה: "אנחנו ממשיכים במאמצינו כל העת לייעל, לשפר ולהנגיש את השירות לתושבים".

חשוב להדגיש כי אישור התושבות יישלח לכתובת הנכס הרשומה במחלקת הגבייה.

אנו מפנים את תשומת הלב להצהרת המבקש על גבי הטופס ולפי צפוי/ה המבקש/ת  לעונשים הקבועים בחוק בגין השמטה ומסירת פרטים לא נכונים.

חשוב להבהיר כי לא יינתן אישור תושב למי שאינו מתגורר בפועל בקריית שמונה לפחות 12 חודשים.

אנו מדגישים כי האישור ניתן על ידי הרשות כשרות לציבור ועל פי הנחיות רשות המסים בישראל. מבקש אישור אשר סורב רשאי לפנות לרשות המסים בישראל על מנת לבדוק את זכאותו.

בעירייה מבקשים מהציבור לשלוח בהקדם את הבקשות כדי למנוע לחץ מיותר בתחילת השנה. "על מנת לקבל שירות מהיר ויעיל אנו ממליצים לשלוח בהקדם את הבקשות ולא להמתין לחודש ינואר, כדי שנוכל להנפיק עבורכם את האישור בצורה מהירה עד הבית", נמסר מהעירייה.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad