היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

איש חינוך בכיר נעצר השבוע בעקבות תלונה על מפגש עם ילד בביתו

בשבוע שעבר נעצר איש חינוך מהגליל, שהתגורר בעבר בקריית שמונה, וכעת משמש בתפקיד בכיר באחד מבתי הספר שבאזור. חרושת שמעות אפפה את העיר בעקבות המעצר, שכן מדובר באישיות מוכרת מאוד בקריית שמונה שבעבר מלאה תפקידים רבים במערכת החינוך. פרטים שגויים ולא נכונים פורסמו במהלך השבוע בכלי תקשורת ארציים ומקומיים, אך עם התבהרות הדברים נראה שהסיפור שעדיין נחקר רחוק מלהיות פלילי.

מהדיונים בהארכות מעצר עולה כי ככל הנראה מדובר בסוג של "קומדיה של טעויות", של אדם שהיה במקום הלא נכון, בזמן הלא הנכון. החשוד טען כי הגיע לפגישה עם אדם שהציג עצמו בן 24, ולאחר שהבין שמדובר בילד בן 12 שהתחזה לדמות פיקטיבית ועשה מעשה קונדס, כעס עליו והטיח בו האשמות כגון חוסר אחריות וסיכון עצמי. תוך כדי שיחה הגיע אביו שניסה להבין את פשר הדבר, ולאחר שהחשוד הציג בפניו את השתלשלות האירועים, הזמין משטרה כדי לחקור את המקרה. חשוב להדגיש כי לא היה מדובר בשום מעשה מיני ובוודאי שלא היה מגע פיזי כפי שפורסם במקומות רבים.

לפרשה קיים צו איסור פרסום על שמו של החשוד ובית הספר, וכן הסיבה היחידה שבגינה נעצר היא החשד של אב.

הנתונים ה"יבשים" מצבעים על פגישה יזומה בין איש החינוך לילד בן 12, בביתו של הילד. מה שברור כעת כי ביניהם לא היה קשר חינוכי בעבר, וכי זהו המפגש הראשון של השניים. במהלך הפגישה הגיע אביו של הילד בהפתעה וגילה גבר זר בביתו משוחח עם בנו. האב שניסה להבין את פשר השיחה, שלא כללה שום אקט מיני שאל את איש החינוך מה מעשיו, ולאחר ששמע תשובה שלא סיפקה את דעתו, פנה למשטרה בבקשה לחקור את הנושא. איש החינוך נעצר ליומיים, ולאחר מכן לעוד שלושה ימים נוספים לצורך המשך חקירה וגביית פרטים.

אנו נפרסם במהלך השבוע פרטים נוספים באתר חדשות הגליל (www.news8.co.il)

אולי יעניין אותך

Bottom ad