היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אתר "למען שמו-נה באהבה" החדש עלה לאויר

אחרי 3 חודשים של עבודה מאסיבית, אתר "למען שמו-נה באהבה" החדש עלה לאויר. אירועים, חדשות, זמני תפילות, מקוואות, שיעורי תורה, שו"תים עם רבנים מקומיים והמון המון תוכן דתי-מקומי כבר נמצא שם. לא תכנסו? & תוסיפו למועדפים – www.lemaan8.co.il & מופע של אנדרדוס, מפגש עם דורון שפר ומסיבת חנוכה לילדים – בפינת "פהשקווילים"

 

אז נתחיל מהתחלה. לפני 5 שנים הוקם אתר "למען שמו-נה באהבה", מתוך צורך לרכז את כל הפעילות החברתית והתורנית בעיר. הרעיון היה להציג את כל זמני התפילות, השיעורים, המקוואות בעיר, וכן לעזור לפרסם ולקדם את כל האירועים, ההרצאות והפעילויות באזור. הכניסות לאתר, הפתיעו אפילו את המקימים והסתכמו ב-250,000 (רבע מיליון!)

אחרי 5 שנים (אחרי שהושקעו אלפי שעות בתפעול האתר) ועם הצורך להתעדכן טכנולוגית, הקים הארגון אתר חדש בזכות 36 יהודים יקרים שתרמו להקמתו המחודשת. האתר נבנה בטכנולוגיה מתקדמת (וורדפרס), וכעת יכול להציג עוד ועוד כלים, שירותים ותכנים חדשים המותאמים לגלישה בסלולאר, וכן יכולות חדשות שלא היו באתר הקודם.

חשוב לדעת, כי לאתר צוות מתנדבים רחב שמזין מידי יום חדשות, אירועים ופעילויות על כל מה שנעשה בעיר, כך שהפורטל שוקק חיים ומעלה תכנים מידי יום.

 

אז מה יש לנו שם (חדש)?

  1. ניתן לדעת בכל זמן נתון את זמני התפילות, השיעורים והמקוואות בעיר. וכן, ישנו קישור להגעה בוויז (Waze) בקליק אחד.
  2. נוספו עוד קטגוריות ודפים מיוחדים לארגונים נוספים בעיר כמו "הקהילה הצעירה", "הקריה הצפונית" ועוד, שם ניתן להיכנס ולראות את הפעילויות, האירועים ומידע על כל הארגונים.
  3. קיים באתר אזור פעילויות ואירועים, המפרסם גם פעילויות, הרצאות ומפגשים המאורגנים ע"י גופים חיצוניים, כמו כן ישנו מידע על בריכות בהפרדה באזור, פעילויות ספורט, חדרי כושר בהפרדה וכו' והכל כאמור מפורסם בחינם, ללא תמורה, למען התושבים והקהילה.
  4. רבנים מקומיים ומרצים (כמו הרב יפתח סופר) מפרסמים מידי שבוע חידושים ומאמרים על פרשת שבוע.
  5. מדור שו"ת (שאלות ותשובות) –מתפרסמים שו"תים במגוון נושאים מפי רבנים מקומיים, וכן ניתן לשאול שאלות חדשות ע"י טופס קל ופשוט לתפעול.
  6. שיעורי תורה בווידאו והאזנה. ניתן להאזין לשיעורים של רבנים מקומיים (כעת ניתן להאזין לעשרות שיעורים של הרב רפאל סבתי שליט"א). בקרוב יפורסמו עוד עשרות שיעורים נוספים במגוון נושאים
  7. עלון ירכתי צפון הפופולארי מפורסם מידי שבוע ביום חמישי, ובנוסף ניתן לצפון בארכיון העלונים היוצא לאור ומחולק בבתי הכנסת.
  8. גמ"ח ספרים. ניתן לקבל בהשאלה עשרות סידורים וספרים לכל עת וכל צורך (כמו למשל זוהר לפני ברית, זבת הבת, ברית מילה, חנוכת בית, אזכרות, תהילים, סידורים וכו')
  9. מידי שבוע יפורסמו כתבות מקומיות, ראיונות וסיפורים מרתקים של תושבי העיר
  10. ניתן לצפות גם בשו"ת המשובח "ירכתי צפון", של רב העיר, הרב שלום לוי שליט"א
  11. הארגון מחדש את הפעילות בפייסבוק, כך שמי שיתחבר לדף הארגון יוכל לקבל עדכונים בזמן האמת ישירות לחשבון שלו
  12. כמו בכל אתר, יש אפשרות ליצירת קשר בה ניתן לפנות ולעדכן על כל דבר מעניין, כולל אירועים והרצאות.

 

מה יהיה בקרוב?

זו רק ההתחלה, שכן מנהלי האתר מוסרים כי בחודשים הקרובים האתר ישודרג ויתווסף אליו תוכן באופן משמעותי, כמו למשל אפשרות לקבל ניוזלייטרים למייל (דיוור ישיר), להתחבר לקבוצת וואטסאפ, שתעדכן על אירועים, הרצאות, הופעות וכו'.

המדור שלנו "חזק וברוך" והאתר יעבדו בשיתוף פעולה תמידי ואנו נעדכן כאן על כל מה שחדש, ועל כל השינויים שיבואו עלינו לטובה.

חשוב לציין שמאחורי האתר עומד ארגון שפועל כל כולו בהתנדבות מלאה. עד היום הארגון עזר למאות משפחות, נערים במצוקה ואברכים.

אז למה אתם מחכים כנסו עכשיו ל-www.lemaan8.co.il, תתרשמו ותוסיפו אותו למועדפים שלכם ולפייסבוק (למי שיש).

 

פהשקווילים

(מנחם, לכתוב בקטן מתחת – "מתוך האתר למען שמו-נה באהבה" – www.lemman8.co.il", לעשות את באופן קבוע…)

 

  • "סודות במגירה"- המחזמר לכל המשפחה של חבורת "אנדרדוס" יגיע לעיר בכא' כסלו התשע"ז (21 בדצמבר) בהיכל התרבות קריית שמונה, פתיחת שערים:18:00, תחילת מופע: 18:30. כרטיסים במחיר: 35 ש"ח במכירה מוקדמת, 45 ש"ח בערב המופע. כרטיס משפחתי: 140 ש"ח בלבד!! (בהצגת תעודת זהות לתושבי קריית שמונה)

 

 

  • מסיבת חנוכה לילדים בכולל "חזון עובדיה" עם הרב יעיש חנונה תתקיים ביום שלישי, כ"ז בכסליו (27.12) , נר רביעי של חנוכה במקום יתקיימו הגרלות עם פרסים יקרי ערך, בנוסף לסופגניות וכיבוד קל.
  • מפגש מיוחד בו יספר דורון שפר, כדורסלן העבר, בסיפור חיים אישי את סיפור חייו העובר דרך מגרשי הכדורסל, ההתמודדות עם מחלת הסרטן, המסע להודו וההתקרבות לתורה יתקיים ביום חמישי באולם אורן – הגושרים מלון בטבע . לפרטים: 04-6816001

 

שאל את הרב

 (מנחם, עם אותו פורמט קבוע)

שאלה: חבר עושה חנוכת בית, האם הוא צריך לברך על המזוזה בכניסה ואת השאר להרכיב ללא ברכה?

תשובה: הוא צריך להרכיב את כל השאר מיד בלי הפסקה, וללא דיבור כלל.

שאלה נוספת: ואם הוא מכבד אחרים שיקבעו בשאר החדרים, האם הם צריכים לברך בעצמם, או להסתמך על הברכה הראשונה?

תשובה: במידה ומישהו אחר קובע מזוזה במקום אחר בבית, אם הוא ענה אמן בזמן הברכה ראשונה, לא צריך לברך, אך אם הוא לא שמע או לא ענו אמן, צריך לברך בעצמו.

הרב סבתי

אולי יעניין אותך

Bottom ad