היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

בושה וחרפה

אין מילים אחרות לתאר את מה שראו עיניי בשבת האחרונה על כר הדשא באיצטדיון העירוני במשחק של עירוני איתוראן קריית שמונה מול הפועל תל אביב מהמקום האחרון.

לאחר שלא העפילה הקבוצה המקומית לפלייאוף העליון נראה כי השחקנים עלו לשחק בלי חשק בלי מחוייבות לקבוצה ולפרנסה שלהם ואם כל זה לא מספיק אז הגיעו גם קללות הדדיות בין האוהדים לשחקן מאוריסיו  בזמן מחצית המשחק ובמשך המחצית השנייה כשעלה לשחק  ובסוף המשחק חיכו כמה אוהדים בודדים לשחקן מחוץ לחדר ההלבשה והחלו לקלל ולאיים. שניגש לדבר עם האוהדים נרגעו הרוחות והשחקן יצא לרכבו אומנם עם מאבטחים אך לא הייתה ממש סכנה מצד אוהד זה או אחר.. רק התערבות דובר הקבוצה עדי פרג

המשחק נפתח בשעה מוקדמת מהרגיל (16:00)  כשביציעים אלף אוהדים כאשר שבע מאות מהם אוהדי הפועל תל אביב ושלוש מאות אוהדי קריית שמונה. את המשחק פתחו טוב שחקני קריית שמונה ולאחר חמש דקות בלבד עדן שמיר העלה את קבוצתו ליתרון של אחת אפס מבעיטה נהדרת מששה עשר מטרים. מכאן והילך השתלטו שחקני תל אביב האדומים על כר הדשא והחלו לתקוף גלים גלים את שערו של איתמר ניצן המצויין ואף הצליחו להשוות בעקבות האין הגנה של קריית שמונה ולמחצית ירדו שתי הקבוצות בשיוויון אחת..

למחצית השנייה עלו שחקני קריית שמונה עם רצון להבקיע שער מהיר ואומנם זה הגיע מראשו של הבלם יוגב הזוהרוי לאחר הגבהה נהדרת של החלוץ שלומי אזולאי חוץ מהבישול הנהדר יכול היה החלוץ להבקיע  שער או שניים בהמשך אך החמצות מול שער היריב השאירו את קבוצתו ביתרון של שער אחד בלבד. שחקני הפועל תל אביב התעוררו רבע שעה לסיום המשחק ואף כבשו את שער השיוויון כרבע שעה לסיום המשחק אך תוצאת תיקו לא הספיקה לתל אביבים והם המשיכו לתקוף את שערו של איתמר ניצן ואת האין הגנה של קריית שמונה וחמש דקות לסיום המשחק אף הצליחו לכבוש שער שלישי שבסופו של יום גם היה שער הניצחון. עם שריקת הסיום לוח התוצאות הראה על 3-2 לתל אביב ואילולא שוער קריית שמונה שהיה מצויין המשחק היה יכול להגמר בתבוסה לקריית שמונה.

 

למרות ששלושה שחקני הגנה של קריית שמונה לא שיחקו עודד אלקיים קסיו פרננדס ודידייה ברוסו הקשר האחורי שעוזר רבות למשחק ההגנה אסור בתכלית האיסור לקבל גולים בצורה כה פשוטה שמתאימה ברמתה להגנה של ליגה שלישית מרכז ההגנה היה חלש ושחקני תל אביב עשו ככל העולה על רוחם ברחבת קריית שמונה..

בשבוע הבא לא התקיים מחזור בליגת העל בעקבות פגרת הנבחרת וזה זמנו של המאמן קשטן למזער נזקים ופשוט לשלוח לחופשה מוקדמת את השחקנים שלא נותנים את התפוקה ומרגישים כבר על חוף הים.

אני לא מבין דבר אחד,אם ישנה אפשרות לתת לשחקנים צעירים שיושבים כל השנה על הספסל ובקושי מקבלים דקות משחק אז… למה לא להעלות אותם בהרכב על מנת שישתפשפו לעונה הבאה כי הרי הקבוצה המקומית לא בסכנת ירידה ואיך שנראו במשחק האחרון עדיף לתת לשחקני הבית הצעירים דקות משחק ואולי ככה ירוויחו בקבוצה את אותם השחקנים על מנת שלא יצטרכו ללכת לשדות זרים כמו מה שקורה בשנים האחרונות  עם שחקני הנוער שאין להם מקום בסגל הקבוצה הבוגרת או שרק מתאמנים ולא מקבלים דקות משחק.

אולי יעניין אותך

Bottom ad