היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

במקום 350 שקלים התושבים ישלמו 770 שקלים

 

לאחר איוש הוועדות עם נציגי האופוזיציה הסתבר שהמלחמה על הייתה במקומה. הוכחה על כך הייתה השבוע בישיבת וועדת המכרזים שדנה במכירת משאית ומכולות לפינוי פסולת. מנכ"ל העירייה הביא לישיבה בקשה למכור את המשאית שעיקר עבודתה הוא בפינוי פסולת, בעיקר של בניין.

עבור כל מכולת פסולת משלם התושב המזמין סך של 350 שקלים. לטענת המנכ"ל העירייה אחזקת המשאית והמכולות אינה רווחית ולכן הוחלט למכור אותם ולהעביר את השירות לידי קבלן פרטי. אלא, שבבדיקה שעשה בנצי יעקב יו"ר האופוזיציה עולה שהשירות הזה יעלה לתושב סך של 770 שקלים במקום 350 שקלים שהיה בזמן שהשירות ניתן על ידי העירייה.

בהצבעה שנערכה הצביעו בעד המכירה סגן רה"ע ד"ר בוריס סידלקובסקי יו"ר הועדה ועמרם שחר מ"מ רה"ע. בנצי הצביע נגד.

בתום הישיבה שיגר בנצי מכתב לראש העיר ובו הוא מאשים אותו ואת חבריו לקואליציה בהכבדת היד על התושבים. וכך כותב בנצי בין היתר: "…החליטה לבטל שירות שניתן לתושב שעלות השירות כיום הוא 350 שקלים ועם העברתו לקבלן זוכה יילקח מהתושב סכום של  770 שקלים ניסיתי לשכנע את חברי הוועדה מעצם קיום המכרז בטענה שהתושב לא צריך לממן את גירעונות העירייה ולהסביר את חשיבות השירות לתושב, אך לצערי לא מצאתי אוזן קשבת, והמכרז אושר למרות התנגדותי".

 עוד ממשיך וכותב בנצי לראש העיר: "עליית המחיר להשכרת מכולה עלתה בכ – 220%  ללא דיון במועצה, ללא התראה לתושבים, ללא חשיבה מעמיקה וללא התחשבות במצבם של התושבים. …אינך מקיים דיונים עניינים בנושאים חשובים, אתה מגלה ניתוק מוחלט מהתושבים וכל זה, כאשר מתחילת תפקידך כראש העיר הנך עסוק בלממן את מחיר הקואליציה הרחבה במינוי סגנים בשכר, בתוספות של עשרות אחוזים לבכירי העירייה, לתוספות כוח אדם שלא נדרש, לתוספות שכר של עובדים באמצעות דרכים המאפשרים לך בהיותך ראש עיר. אני רואה בכך המשך התעלמות מהשירות לתושב, שלהזכירך זוהי חובתה של הרשות.

לצערי הנך עסוק בטפל ולא בעיקר, אתה ממשיך בחוסר העשייה ואנו התושבים ממשיכים לשלם את המחיר בכך, שהעיר מלוכלכת, המתנ"סים נסגרו, פעילות מצילה הופסקה, חיסול החינוך המשלים, תשתיות הרוסות.

הנני דורש את ביטול רוע הגזרה ולהפסיק להתעלם מציבור תושבי העיר", חותם בנצי את מכתבו לראש העיר.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad