היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

בן פקטור

בן גולן, 19.5, בנם של אתי ויוסי גולן נולד, גדל והתחנך בקרית שמונה ומשמש כחלק מצוות העורכים והמפיקים של "סטודיו גולן". כל מי שעבר להקליט שיר לאירוע, להצטלם או סתם לערוך קליפ הכיר בחור ביישן, מקצועי ונחמד שלא מתנהג כמו הכוכב הבא, אך בתוך הדמות המיוחדת הזאת נמצא זמר בעל כשרון נדיר שהדהים את שופטי וגולשי התוכנית "X פקטור".

 

– ספר על עצמך? מתי התחלת לשיר?

"תמיד כששואלים אותי אם אני שר , אני אומר "משתדל" זה מוזר לי ממש. אני אוהב לשיר למשפחה, לחברים , לחברה שלי. אבל מול כל עם ישראל זה שונה ומפחיד נורא. 
בכלל, כל האהבה הזאת למוזיקה הגיעה מאחי הגדול שבנה אולפן הקלטות קטן בבית, משם למדתי מעט על התוכנה שהוא השתמש בה, למדתי גיטרה מהאינטרנט, התעמקתי במוזיקה , למדתי תיאורית המוזיקה אצל אולגה לוי , למדתי אצלה גם פסנתר, וחפרתי עמוק עמוק עד שגיליתי אהבה חדשה, אהבה אמיתית ונכונה בשבילי, הכתיבה וההלחנה. נפתחתי לעולם חדש שלא הכרתי לפני, עולם שבו אני יכול להביע את עצמי ואת הרגשות שלי בקלות כל כך ובהנאה גדולה, עולם שבשבילי יכול לשמש כמקום להתפרקות ושחרור מדברים שמציקים לי ואני חיי בעולם הזה כבר בערך 5 שנים ותאמין לי , זה אחלה עולם.

 

-איך ההרגשה להגיע לפריים טיים בערוץ 2?

"קשה עוד לעקל ולהבין שאתה באמת משודר בטלוויזיה בפריים טיים. אתמול עשינו הקרנה גדולה בבית משפחתי וזה פתאום כ"כ מוזר ולא הגיוני שאתה מדבר עם המשפחה והחברים שלך ובזווית של העין אתה רואה את עצמך שר ומדבר על הבמה בטלוויזיה".

לפני שנה עבר בן והוריו לקיבוץ שדה נחמיה, אך עדיין השאיר את כל העבר, ההווה והעתיד שלו בעיר.

בן, כשנשאלת היכן אתה גר, אמרת שדה נחמיה. לא חשבת לומר 'קרית שמונה'?

"האמת שעשרות אנשים פנו אליי ושאלו אותי את השאלה הזאת. אז קודם כל חשוב לי להבהיר, אני חי, נושם, אוהב וכל כולי שייך לעיר המדהימה הזאת. חוץ משינה, אני לא עושה שום פעולה בשדה נחמיה, אך ש-3000 איש בקהל מולי, האינסטינקט הראשון אמר לי לענות שדה נחמיה, כי באמת אני גר שם".



שניגשת למבחנים וראיתי כמות כזאת עצומה של מתמודדים, האמנת שתגיע לשלב הזה?

,כבר מתחילת כל התהליך הזה הגעתי בגישה שאני לא זמר, אלא מישהו שאוהב לשיר. הגעתי לתוכנית במטרה להצליח עם המוזיקה שאני עושה ואולי בעתיד להלחין ולכתוב לזמרים גדולים בתעשייה. אתה מתקשה להאמין שתעבור את השלב הזה עם כל הלחץ והטירוף שהלך שם באולם, עם כל הרגשות והלבטים שאתה נלחם בהם באותם רגעים".

מה התגובות של האנשים ברחוב?

"יום אחרי התוכנית הסתובבתי קצת בקניון עם חברה שלי, חיפשנו בגדים. ופתאום אתה מגלה כמה לאנשים אכפת, וכמה חשוב להם להחמיא לך , ולהודות לך שייצגת את העיר קריית שמונה בכבוד. ברגעים כאלה, אני מבין כמה העיר שלנו תומכת ועוזרת, כמה היא חמה ואכפתית לאנשים סביבה. מתגובה לתגובה, מאיש לאיש אני יותר ויותר מאושר שזאת העיר שגדלתי והתחנכתי בה. שלכאן אני שייך".

 
מה התוכניות שלך לעתיד?

 

"אחי הגדול הוא רותם גולן , ויש לו אולפן הקלטות בשם "סטודיו גולן"  שקיים כבר למעלה מ-9 שנים. בזכותו כבר הפקתי כמה שירים מקוריים שמוכנים כבר ליציאה לרדיו. אני רק מחכה לתזמון הנכון ונתחיל לשחרר את הכל. היו לי המון התלבטויות עם עצמי לגבי הזמר שישיר את השירים שלי. האם זה יהיה אני או מישהו אחר. כי בכל זאת , כמו שאמרתי בתוכנית , זה מפחיד קצת להיות זה שמבצע ושר על הבמות , וחי את חיי תהילה. אבל כנראה שאם הלכתי לתוכנית זה איזושהי קפיצה למים, ולמעשה להילחם נגד הפחד הזה. אז הינה אני מתחיל בקרב."

אולי יעניין אותך

Bottom ad