היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

גיורא זלץ בעיר התאומה בגרמניה

 

משמעות הברית שנרקמה לפני 20 שנה שבה התחייבו שני הצדדים לידידות בת קיימא ולקידום ההבנה בין העם בישראל לעם הגרמני, לבנות גשרים שלא ישכיחו את העבר ויעזרו לבנות את העתיד.

השבוע יצא ראש המועצה, גיורא זלץ, לביקור היכרות בלודוויגסבורג האזור התאום שלנו בגרמניה. במהלך הביקור הקצר הבהיר זלץ לראש האזור, ד"ר ריינר האס, כי בכוונתו ללמוד את הקשר ולהעמיק אותו, להתמודד עם הדילמות המורכבות אך ההכרחיות, במטרה ליצור מציאות שונה וחדשה.

במפגש משותף שהתקיים עם אנשי החינוך מהמחוז, מנהלי בתי ספר וראשי ערים הועלו נקודות לדיון משותף, לחיזוק הקשר בין משלחות התלמידים והמורים, באמצעות הגברת מעורבות הצוותים החינוכיים, ההורים, והסביבה שבה צומחים בני הנוער.

בביקור נרקמה הסכמה מחודשת למחויבות לזכור ולא לשכוח. לעשות ככל שביכולתנו למען שמירה על צלם אנוש, לכבד ולזכור את ניצולי השואה שחיים בינינו, את בניהם ואת הדורות הבאים למען כבודם ולמען כך שלא יישנו עוד אסונות כאלה.

"חזרתי מחוזק ומופתע מעומק המחויבות של ידידינו בגרמניה, לעשייה, לזיכרון ולשמירה עלינו כעם שווה זכויות", אמר זלץ בסיום הביקור והבטיח להמשיך לשמור על מערכת היחסים העדינה והחשובה הזאת.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad