היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

גם בני המנשה למען החיילים

חניכי מרכז הנוער 'דאורייתא-OU בישראל' בקריית שמונה יצאו למבצע חלוקת שי לחיילים המוצבים באזור, לראשונה השתתפו במבצע גם מעולי בני המנשה הנמצאים בעיר.

פורים עבר ופסח בפתח, בינתיים לא שוכחים את חיילי צה"ל. חניכי מרכז הנוער 'דאורייתא-OU ישראל' יצאו השבוע לחלוקת מנות שי לחיילי צה"ל המשרתים באזור, כדי להביע הוקרה לפעילותם במוצבים בגזרת קריית שמונה. בין המשתתפים, גם עולים ועולות מ'בני המנשה' הגרים בעיר שהשתתפו לראשנה בפעילות. העולים הגיעו לעיר לפני כשנה, ומאז הם משתתפים בקביעות בפעילות מועדון 'דאורייתא' שמקל עליהם את תהליכי הקליטה בעיר.

מנהל מרכז הנוער 'דאורייתא OU ישראל' בעיר רפאל טרב אמר: "בסימן מגילת אסתר שקראנו לא מזמן בחג הפורים, שם למדנו על חשיבותה של האחדות שכאשר עם ישראל מאוחד שום דבר לא יכול לעמוד בפניו, אנו מבקשים להגיד תודה לחיילים האמיצים ששומרים עלינו בגבורה במקום שהכי מאחד ומחזק את האחדות הלאומית, צבא ההגנה לישראל".

ארגון הנוער של OU ישראל כולל בתוכו את מרכזי הנוער 'מקום בלב' ו'אורייתא', הפרוסים בפריסה ארצית בערי הפריפריה ומספקים מענה חברתי, חווייתי וערכי לבני נוער רבים. מלבד מרכזי הנוער, פועלת במרכז ירושלים ה'זולה של חצרוני', במסגרת מרכזי הנוער של OU ישראל.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad