היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

דו"ח לתושב או יחסי ציבור?

 

כצפוי במקרים מעין אלה, החוברת גררה תגובות חיוביות ושליליות. חלק מהתושבים שמחו והתפארו בהישגיו של ראש העיר, ובהם גם תומכיו אוהדיו, ומנגד חלק מהתושבים הגיב בכעס ולא הסכים להשתתף בחגיגה.

אלה שהסכימו לנאמר ולמצולם בחוברת אמרו "הנה, עם קצת סבלנות עכשיו אנחנו רואים את התוצאות של עבודתו של ראש העיר הרב ניסים. עובדה, הכל כתוב ומצולם".

אלה שלא נטו לקבל את החוברת כ'תורה מסיני', אמרו "העובדה שבחוברת יש תמונות יפות וכתבות, לא מעידה על מה שקורה באמת בשטח. מי שרוצה לראות את האמת שיסתובב בעיר".

מי שזעם על החוברת, הפקתה ותוכנה היה חבר המועצה ויו"ר האופוזיציה בנצי יעקב. "במקום לעשות את העבודה הקשה בשטח, ראש העיר משקיע ביחסי ציבור. הוצאתי מכתב לראש העיר ובו בקשתי לקבל תשובות על מספר שאלות", אומר בנצי. במכתב מבקש חבר המועצה בנצי לקבל תשובות על: עלות הפקת החוברת, עלויות הצלמים וכל מי שהיה שותף להפקה, מספר עותקים מהחוברת שהופצו,האם נערך מכרז לעבודה והאם ההוצאה אושרה ע"י ועדת הכספים, ואם כן מאיזה תקציב הכסף נלקח.

בתגובה למכתבו של בנצי, נמסרה התגובה הבאה מהעירייה : "מכתבו של חבר המועצה מר בן ציון התקבל בלשכת ראש העיר ונשיב לפנייתו על פי המקובל. אנו שמחים שהחוברת מעוררת עניין והגיעה לכל בית אב בקריית שמונה. התגובות שקיבלנו הן יותר מטובות".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad