היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

דירקטורים חדשים בפיתוח הגליל

במסגרת האסיפה הכללית של 'החברה לפיתוח הגליל', נבחרו ארבעה דירקטורים חדשים שיצטרפו לדירקטוריון של החברה, בו פעילים 13 נציגים מקיבוצי הגליל העליון, הנבחרים לכהונה של 4 שנים בתפקיד, על ידי נציגי הקיבוצים כשלכל קיבוץ נציג אחד.

 

אפרת כהן מקיבוץ שמיר, בעלת תואר בכלכלה ומנהל עסקים, בעלת ניסיון כמנהלת כספים ויו"ר ועדת ההשקעות בקיבוץ, לצד חברות בדירקטוריונים של מפעלי הקיבוץ ואחזקותיו אמרה: "חשוב לי לתרום ולהיות מעורבת בכל דרך שאוכל. התפקיד המאתגר בדירקטוריון של 'פיתוח הגליל' נראה לי כמו הזדמנות טובה להשפיע".

אריק דיין מקיבוץ הגושרים, ניהל את מפעל עמיעד ומכהן כיום בתפקיד מנכ"ל חברת 'כרומגן' בקיבוץ שער העמקים. דיין בעל תואר בכלכלה ומנהל עסקים, בוגר קורס המנהלים היוקרתי של הרווארד (AMP) הוסיף: "חשוב מאד להמשיך בעשייה שתחזק את הגליל ואת תושביו' שנקדם יוזמות ונביא פרנסה ותעסוקה לעוד אלפי צעירים שרוצים לגור בגליל".

רועי שרון ממעיין ברוך, יזם ומפתח תוכנות, מנהל ובעל 20% ב"קימאיה", חברה לפיתוח אפליקציות שהקים לפני שלוש שנים וחצי ויו"ר קיבוץ מעיין ברוך.

את ארבעת המינויים סוגר יובל סלע מרכז משק ומזכיר קיבוץ צבעון, מנכ"ל ובעלי חברת תוכנה פרואקטיב 4. לדבריו, "החברה לפיתוח הגליל הינה נכס אזורי של הקיבוצים ודרך גוף זה ניתן להוציא לפועל ולקדם את התחום העסקי והחברתי בקיבוצים ובאזור כולו".

 

יו"ר החברה לפיתוח הגליל אורי דורמן אמר: "המינויים משקפים את הרצון שלנו להצעיר וליצור דור המשך שישתלב בעשייה בשנים הבאות. יש הרבה איומים, אבל גם לא מעט הזדמנויות מצמיחת הפעילות החקלאית ועד שינויים ברכש ובמוסד הכספי. המטרה תמיד פיתוח של הקיבוצים מול המציאות המאתגרת של ימינו".

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad