היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

דנציגר-דרכא 82% זכאות לבגרות

סיפוק רב מהתוצאות הסופיות של הזכאים לבגרות בבית הספר דרכא-דנציגר שהתקבלו השבוע & ראש העיר הרב ניסים מלכה "התוצאות הן העדות וההוכחה לכך שעבודה משותפת וגיבוי להנהלה ולצוות המורים מביאים לתוצאות מצוינות" & ד"ר גיל פרג מנכ"ל דרכא "מברכים על ההתקדמות המשמעותית בהישגי התלמידים"

הנהלת בית הספר וצוות המורים מרוכז בעשייה החינוכית הרבה בין כותלי בית הספר בשנים האחרונות. דנציגר, ספינת הדגל של הישוב כולו, בית ספר הנמצא במרכז הקונצנזוס בעיר, והשמחה על הישגיו משותף להורים, תלמידים והצוות החינוכי מאז ומתמיד.

השנה ניכר שריכוז מאמץ, משאבים ומחויבות להצלחה ומצוינות, נתנו את פרותיהם ו-82% מהנבחנים זכאים לבגרות מלאה, בהם עלייה של חמישים אחוז במספר המצטיינים, אומרת מנהלת בית הספר חניתה מעוז.

ראש העיר הרב ניסים מלכה הביע קורת רוח גדולה מההישג המיוחד של בית הספר: "יש שכר לעמלנו, עמלה של ההנהלה בראשות חניתה וצוות המורים והתלמידים הנפלאים שהביאו גאווה וסיפוק לישוב כולו. אין טוב מהצלחה כדי לתת ביטוי לעבודה הרצינית הנעשית בבית הספר. ברכותי לתלמידים, לצוות המורים וכמובן לתלמידים שלנו".

 

הממונה על החינוך: "חינוך זה לא דיבורים בעלמא, אלא השקעה מתמשכת ודוגמא אישית, וזה מה שעושים בדרכא-דנציגר. זוהי הצלחה משמעותית בכל קנה מידה ארצי והוכחה ששיתוף פעולה, השקעה ואהבת האדם מביאים לתוצאות מצוינות. ברכות לכולם".

אחוז הזכאים לבגרות בשנת הלימודים תשע"ז עומד על 82%, עלייה נומינאלית של 15% מהשנה שקדמה לה, ועלייה גדולה יותר ביחס למספרם של הזכאים שעמד שנה לפני כן על 67%.

כחלק מהשינוי המערכתי שבית הספר עובר בשנים האחרונות, מונו שני סגנים, כאשר אחד מהם אמון על תחום הפדגוגיה, ובאופן שוטף עורך בדיקה סביב כלל המקצועות, מיפוי נתונים, מעקב ובקרה אחר תהליכים. בנוסף, בבית הספר מכוונים את כלל התלמידים למסלול של 4-5 יח"ל באנגלית, כיעד פדגוגי מרכזי. כמו כן, השנה נעשתה חשיבה מחודשת בנושא המגמות, בהתאם לרפורמה החדשה ולדרישות החדשות באקדמיה.

הסגן השני, ממוקד בתחום החברתי ערכי, והוא אמון על כל נושא הבגרות החברתית, וכן על קידום הנושא של גיוס משמעותי לצה"ל והשתלבות במכינות ובשנת שירות. בכל התחומים הללו קיימת עלייה.

 

חניתה מעוז, מנהלת בית הספר דרכא דנציגר: "צוות העובדים כולו בנוי מאנשים עם נשמה יתרה. הילדים הם ילדנו, ולא כסיסמה. אנחנו קולטים את רוב ילדי העיר ושואפים לתת מענה מיטבי לכל ילד. אנחנו מאמינים שכל תלמיד יכול, ונותנים לכל תלמיד הזדמנות שווה להצלחה. כל התלמידים מיועדים לבגרות מלאה, בהם תלמידי החינוך המיוחד. אנחנו לא מוותרים על אף תלמיד.

שיתוף הפעולה עם ההורים וההנהגה שלהם הדוק, מכבד ורציני התורם אף הוא להצלחה.

ביה"ס עובד בשיתוף מלא עם אגף החינוך בעירייה ולרשות כל תלמיד עומד מערך תמיכה רחב, חסר תקדים וייחודי ברמה הארצית, בסיועה של רשת דרכא. הרשת לא חוסכת במשאבים, לא אנושיים ולא תקציביים. לפנינו עוד מספר אתגרים לשיפור, אך אין לי ספק שאנחנו צועדים בבטחה לעבר ההצלחה".

 

ד"ר גיל פרג, מנכל רשת דרכא: "רשת דרכא מברכת ההתקדמות המשמעותית בכלל יעדי המצוינות של בית הספר דרכא דנציגר, ברכות למנהלת בית הספר, לצוותים החינוכיים, לתלמידים ולקהילת בית הספר כולה. רשת דרכא תמשיך להשקיע ליווי בידע מקצועי  מתקדם, לצד משאבים רבים, על מנת לקיים את בית הספר לעבר יעדים שאפתניים נוספים״.

סיגל כהן מנהלת אגף החינוך: "ההישגים הללו הם פרי עמלם של צוותים מיומנים ומסורים והנהלה חינוכית הנחושה להוביל כל תלמיד ותלמידה אל הפסגה.

במהלך השנתיים האחרונות חיזקנו את תהליכי הלמידה תוך מיפוי של כל תלמיד.

אנו לא חוסכים מאמצים ולא נרתעים מאתגרים על מנת להגשים את מטרותינו וחולמו של כל תלמיד.

ההישג של דנציגר מצטרף לשורה ארוכה של הישגים ומצוינות בכל מערכת החינוך העירונית.

מברכת את התלמידים בכלל ותלמידי 'דרכא דנציגר' בפרט על הישגיהם הלימודיים ועל היותם ערכיים.

המצוינות ממשיכה עם השתלבות הבוגרים ביחידות מובחרות ותפקידי לוחמה, כביטוי לחינוך למצוינות וערכים".

ההישג הזה מצטרף להישגיהם של הישיבתית-מתמיד-דרכא והאולפנית עם אחוזים הנושקים את המאה אחוז.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad