היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

האם תשוחזר תחנת הקמח בפארק הזהב?

במהלך ישיבת עבודה שהתקיימה בשבוע שעבר בין ראש העיר ניסים מלכה ושר התיירות סטס מיסז'ניקוב בלשכתו בתל בירושלים סוכם כי משרד התיירות יסייע לקריית שמונה במיליוני שקלים בשיקום אטרקציות תיירותיות.

ראש העיר ניסים מלכה דרש את התערבות השר בהכנסת העיר קריית שמונה לרשימת הערים בישראל שמקבלים טיפול נקודתי בכל הקשור לתיירות.

ראש העיר ביקש את סיוע השר בהעברת תקציב בסך 500 אלף ₪ לשחזור אמת המים ותחנת הקמח שפעלה בראשית ימיה של קריית שמונה בפארק הזהב. ראש העיר מסר לשר מסמך מסודר ובו תכנון רעיוני לשיקום התחנה.

בקשה נוספת שזכתה להתעניינות היא שיקום המוזיאון לתולדות קריית שמונה ממוקם בפארק הזהב ושימש בעבר כבית המשפט של קריית שמונה ובעברו הרחוק כמסגד בתקופת "חלסה". עלות השדרוג כמיליון שקלים.

בנוסף ביקש ראש העיר את סיוע משרד התיירות בפיתוח תשתיות במתחם חורשת קק"ל והפיכתו לאתר קמפינג בשיתוף קק"ל. עלות המשוערת של פיתוח התשתיות במקום ותוכניות פיתוח האתר נאמדים בכשני מיליון וחצי שקלים.

בסיום הפגישה אמר השר כי הוא ינחה את אנשי משרדו לסייע לקריית שמונה למתג עצמה כעיר תיירות. ראש העיר אודה לשר והזמין אותו לביקור בקריית שמונה כדי להתרשם מקרוב מהפוטנציאל התיירותי הגדול הקיים בעיר.

אולי יעניין אותך

Bottom ad