היום ה-06 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

"הגשמנו חלום: בית פרטי עם גינה בפחות ממיליון שקל"

נחתמו היתרי הבניה הראשונים לבניית בתים דו- משפחתיים בשכונת יובלים & נציג המשפחות אלי ששון: "אני מודה לראש העיר הרב ניסים מלכה אשר ליווה אותנו בתהליך עם יחס אישי ואוזן קשבת. אנו כמשפחה הצלחנו להגשים חלום של בית פרטי צמוד קרקע עם גינה פרטית בפחות ממיליון שקל".

לאחר שבערב ראש השנה ניתנו היתרי הבניה הראשונים בפרויקט 'מחיר למשתכן' בקריית שמונה,  חתם אמש ראש העיר ניסים מלכה על היתרי הבניה הראשונים לבתים דו משפחתיים בקריית שמונה.

20 משפחות צעירות מקריית שמונה התארגנו בתור עמותת בניה עצמאית בניהולה של קבוצת בשירי ומתכוונות לבנות את ביתם בשכונת יובלים בעיר.

אתמול נפגשו ראש העיר הרב ניסים מלכה ומנכ"ל העירייה אשכול שוקרון עם נציג קבוצת בשירי ובמעמד המרגש חתם ראש העיר על היתר הבניה הראשון ומסר אותו לטל בשירי נציג קבוצת בשירי.

הפרויקט של קבוצת בשירי מחלוק לשני מגרשים: מגרש של 4 בתים דו משפחתיים השייכים ל-8 משפחות ומגרש של 6 בתים דו משפחתיים השייכים ל-12 משפחות.

הפרויקט נמצא בחלק א' של שכונת יובלים בצמוד לנחל עיון. כל משפחה קיבלה מגרש של 250  מ"ר עם 2 חניות פרטיות ו-5 חדרים, בשני  מפלסים.

נציג המשפחות אלי ששון: "אני מודה לראש העיר הרב ניסים מלכה אשר ליווה אותנו בתהליך עם יחס אישי ואוזן קשבת, אני רוצה להודות גם לרו"ח עמי בשירי מחברת הניהול של הפרויקט. אנו כמשפחה הצלחנו להגשים חלום של בית פרטי צמוד קרקע עם גינה פרטית בפחות ממיליון שקל".

ראש העיר הרב ניסים מלכה: "אי אפשר לתאר את ההתרגשות כאשר חתמתי על היתר הבניה הראשון. זו הגשמת חלום. עשרות שנים דיברו על שכונת יובלים והנה היום אני חותם על היתרי הבניה הראשונים ויחד נקים את אחת מהשכונות היפות והאיכותיות ביותר ישראל".

בתמונה: ראש העיר, מנכ"ל העירייה ונציג קבוצת בשירי בעת החתימה על היתרי הבניה הראשונים.

אולי יעניין אותך

Bottom ad