היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

החלו העבודות במתחם הכיכרות במרכז העיר

ראש העיר פועל בשנתיים האחרונות לגייס כספים על מנת להוציא לפועל את פרויקט מתחם הכיכרות במרכז המסחרי בקריית שמונה. בפגישה האחרונה הצליח ראש העיר הצליח לגייס ממשרד הפנים  3 מיליון שקלים לטובת הפרויקט.

הכסף הושג לאחר שראש העיר הציג בפני מנכ"ל משרד הפנים את חזון העיר ואת חשיבות הפרויקט לפיתוחה של קריית שמונה. "אני שמח שהצלחתי לשכנע את מנכ"ל משרד הפנים להצטרף לפרויקט החשוב הזה. אני משוכנע כי מדובר בפרויקט שיחולל שינוי משמעותי בעיר".

יצוין כי בימים אלה כבר החל שלב א' בפרויקט במסגרתו ייבנו שירותים ציבוריים במרכז העיר.

עד כה הצליח ראש העיר לגייס כ-30 מיליון שקלים מתוך סך כולל של 32 מיליון שקלים הנדרשים להשלמת הפרויקט.

בפגישה של מלכה ולוי עם סגן שר האוצר דנו השלושה במציאת פתרונות יצירתיים ליציבות כלכלית של הרשות. השלושה סיכמו להיפגש בקרוב שוב בכדי לפתור חלק מהבעיות הכלכליות המכבידות על הרשות.

בפגישה השתתף גם סגן רה"ע הרב מאיר לוי.

בתוך כך, נפתח שבוע אירועי תרבות במרכז הכיכרות וועדת ההיגוי של פרויקט מרכז הכיכרות, התכנסה יחד עם הסוחרים, צוותי העבודה ונציגים ממשרד השיכון, על מנת לתכנן לפרטי פרטים את השבוע עמוס האירועים שיתקיים במרכז. השבוע כבר ארח את פסטיבל הסרטים "קצרים בגליל", אשר במסגרתו הוקרנו סרטים איכותיים בתיאטרון מראה ובהיכל התרבות.

בשבוע הבא, מתוכננים להתקיים במרכז אירועי חג השבועות, בשיתוף ארגונים חברתיים אזוריים ביניהם, איילים ומרכז הצעירים אצבע הגליל.

מטרת האירועים היא הגברת נוכחות הקהל באזור המרכז.

פרויקט הכיכרות, שנמצא כעת בשלבי בנייה, צפוי לחולל שינוי משמעותי בפניה של העיר, להפוך את מרכז העיר לשוקק חיים וכך, לתת תנופה משמעותית למגוון העסקים המקומיים במרכז.

אולי יעניין אותך

Bottom ad