היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

היסטוריה בברנקו וייס: 53% זכאים לבגרות

עם קבלת ציוני מבחני הבגרות של בחינות הקיץ האחרון, התקבלה תמונה חסרת תקדים לפיה 53% מקרב בוגרי מחזור י"ב של שנת הלימודים הקודמת, תשע"ו סיימו את לימודיהם עם זכאות לתעודת בגרות מלאה. בנוסף רבע מתוכם, אשר למדו במגמה הטכנולוגית של בית הספר, זכאים לתעודה טכנולוגית המאפשרת קבלה ללימודים לתואר הנדסאי ללא צורך במבחני כניסה והשלמות. שלושה מקרב בוגרים אלו אף התקבלו ללימודי עתודה טכנולוגית במסלול י"ג-י"ד בבית הספר האיכותי "כדורי" שבגליל התחתון.

בית הספר ברנקו וייס בקריית שמונה מיצב את עצמו כבית ספר מוביל ברשת ברנקו וייס למצוינות לימודית-חברתית-ערכית. כל זאת בזכות הנהלה, מורים ואנשי צוות, הורים והתלמידים עצמם הפועלים מתוך שליחות, מקצועיות בלתי מתפשרת עבור כל תלמיד ומצליחים לפתח בתלמידים בטחון עצמי ותחושת מסוגלות ולהביאם להישגים.

אם פעם חשבתם שללמוד בברנקו וייס זוהי ברירת מחדל, היום השתנו פני הדברים. מבית ספר מקצועי (מרכז הנוער לשעבר) המכשיר את תלמידיו לעיסוק במקצוע, הפך לבית ספר עיוני-טכנולוגי המאמין ביכולת של כל תלמיד ותלמידה ולהגיע להישגים לימודיים ומתווה דרך חינוכית ומיטבית להצלחה.

ברנקו וייס עושה את צעדיו הבטוחים מזה מספר שנים והפריצה החלה לבוא, השנה הוכתר בית הספר כמוביל בקרב בתי הספר ברשת ברנקו וייס הן בתחום הלימודי והן בתחום החברתי. בנוסף להישגי הבגרות, אחוזי הגיוס לצבא גבוהים ביותר, ישנה מעורבות ותרומה לקהילה במהלך כל השנה, מתקיימים בבית הספר מערך חוגים מגוון ועשיר אשר נותנים פלטפורמה ללמידה חווייתית תוך חשיפה לתכנים מעולמות שונים כמו המוזיקה והאומנות, הקולנוע והספורט.

בבית הספר לא שוקטים על השמרים וכבר השנה נפתחה מגמה טכנולוגית נוספת, מגמת עיצוב מוצר. מדובר במגמה איכותית ויוקרתית החושפת את התלמידים לעולם האמנות והעיצוב התעשייתי. מגמה זו מצטרפת למגמה הטכנולוגית הקיימת של מערכות ייצור ממוחשבות- CNC. מלבד תעודת הבגרות, בוגרי מגמות אלו יוכלו להתקבל ללימודי המשך במקצועות אותם למדו ולהשתלב בתעסוקתה בתחומים אלו.

בבית הספר קיים מערך סיוע לימודי ורגשי מוגבר המאפשר לבית הספר לראות את התלמיד וצרכיו ובהתאם לכך לבנות לו תכנית אישית המביאה לידי ביטוי את כוחותיו וחוזקותיו.

כל זאת לא יכול היה להתקיים אילולא הצוות החינוכי של בית הספר, המונע לעשייה מתוך אמונה גדולה בתלמידים, תשוקה לעשייה ואהבת המקצוע. ניכרת ההשקעה והאהבה לתלמיד, לכל תלמיד ותלמידה, ומי שמבקר בבית הספר, נחשף לצוות מורים חדורי אמונה, שלא מוותרים, מתעקשים ומכילים ומממשים חזון שאותו מוביל מנהל בית הספר ניצן אשבל, אשר יודע כמנהל שמלמד את תלמידיו לחלום, להעז ובסופו של דבר אף לנצח.

אז בפעם הבאה שאתם שומעים ברנקו וייס תזכרו שישנו בית ספר שהופך חלום למציאות, והכי חשוב- מאמין בתלמידיו ומפתח בהם כוחות ויכולות המאפשרים להם לעוף בכוחות עצמם אל עולמה של הצלחה.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad