היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

המשרד לביטחון הפנים מממן אמצעי הגנה וביטחון ביישובים הכפריים

השר לביטחון הפנים, ח"כ גלעד ארדן, נפגש עם ראשי רשויות מכל רחבי הארץ ובין היתר עם ראש המועצה האזורית גליל עליון, גיורא זלץ, במסגרת כנס חשיפה ומפגש לחיזוק הביטחון במרחב הכפרי.

השר ארדן חשף את פרטי התוכנית במפגש עם ראשי רשויות, מנכ"לים וקב"טים ממועצות אזורית מכל רחבי הארץ בכנס בו השתתפו סגן ראש אג"מ, ומנכ"ל המשרד אליעזר רוזנבאום. במסגרת התכנית יתקצב המשרד לביטחון הפנים הקמה של מערכים טכנולוגיים ומרכיבי ביטחון שונים וחדשניים במועצות האזוריות.

התוכנית, בעלות של כ- 35 מיליון שקלים לשנים 2017-2018, כוללת: הקמת מערכים טכנולוגיים ומרכיבי ביטחון פיזיים ב-17 מועצות אזוריות, על מנת להתמודד עם תופעות כגון: פריצות ליישוב ולבתים, גניבות רכבים ורכוש, גניבת ציוד ובקר, השחתות והצתות.

כאסטרטגיה, עוסקת התוכנית לא רק בתגובה וחקירת אירועים, אלא, לראשונה, מיישמת תפיסה של מניעה בשילוב טכנולוגיה מתקדמת כגון: הצבת חיישני תנועה ומצלמות.

התכנית תיושם בהתאם לצורכי המועצה ובתיאום מלא מול הגורמים המקצועיים במשטרת ישראל ובמשמר הגבול.

התכנית תלווה גם באמצעות תכנית הכשרות כ"א ייעודית.

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן: "למרחב הכפרי יש חשיבות לאומית גדולה, לכן, החלטתי לעשות ככל שניתן כדי לשפר את ההגנה על יישובים אלה ולהקצות להם אמצעים טכנולוגיים ואמצעי מיגון שיאפשרו למנוע בין היתר פריצות וגניבות ולשפר את תחושת הביטחון האישי של התושבים".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad