היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

העובדה שבעולם הווירטואלי יש 'פרשות' חדשות לבקרים, אין בהן להכריע באשר לאמת

טירוף מערכות, כך אפשר לתאר את מה שעובר על כל מערכות החיים שלנו.

בקשה קטנה לפני שנמשיך. אלה המגדירים עצמם 'שמאל', אלה עם הרפלקס המותנה לאנטי כאשר הם שומעים: דתיים, ימנים, ביבי, שרה, יהדות, החזרת מסתננים וכו, אנא, ממש אנא, כבו את המתג הזה עד סוף הדברים הבאים. תודה.

תראו, איני מחזיק מעצמי חכם, ישר, הגון או צודק יותר מאף אחד מכם הקוראים. באמת שלא.

ומשכך, לא נותר לי אלא לפעול ולהתנהג על פי הכללים והחוקים, שקבעו קודמי. הוגן? אני חושב שהוגן.

תראו מה קורה. משך שנים (לא להאמין) אנחנו, משטרת ישראל וחוקריה מצויים באותה נקודה, חקירה וחקירה ושוב חקירה, שכידוע הוא הליך ואמצעי לגלות ולחשוף את האמת על חשדות כאלה ואחרים, אך יש מי מתעקש, ממש באובססיביות לחתום על תעודת ה'פטירה' של ראש הממשלה נתניהו, ולדלג על התחנות הללו.

לכאורה, על פי שיטתם, הכל ברור, ידוע ואין צורך לחכות, צריך 'לתלות' את הגנב, וכל יום שעובר והאיש אינו תלוי על עץ גבוה, יסודות חיינו מתערערים ונסדקים יותר.

אז זהו. שלא הכל ברור (לפחות לי), לא הכל ידוע (לפחות לי), ובעיקר המניעים למה שקורה היום אינם ברורים עד תומם. ככה אני חושב וכך אני מרגיש.

גורם הזמן עובד לשני הכיוונים. לגבי אנשים החושבים כמוני, הזמן אינו תחנה שהעובדה שאתה עובר על פניה או שעברת אותה, התקדמת אל היעד, אל ההרשעה, ממש לא. והראיה, לחקור אדם במשך כעשר שנים ולגלות שקיבל סיגרים ואשתו החזירה בקבוקי שתיה, רק מחזקים את העמדה שהסבירות שאין תשתית, והסיכוי להביא את האדם לדין, ובטח לא להרשיע אותו, קטן משפטית.

אז תזכרו, העובדה שכל רבע שעה יש 'סיפור' חדש או 'פרשה' חדשה בתקשורת, אינם הוכחה לשום דבר, זולת העובדה שאומרים שיש פרשה חדשה.

ולכן, צריך לגלות אומץ לב ציבורי ועמוד שדרה איתן, לא להישאב לעדר השועט אל עבר המטרה כשבידו עמוד תליה. להתאזר בסבלנות ולעמוד על כך שמשפט עושים בבתי משפט ולא באמצעי התקשורת. ואדם, כל אדם חף מפשע כל עוד לא הוכחה אשמתו.

זה נכון, אפילו שזה נשמע כקלישאה שחוקה.

 

בכל זאת פורים

כמעט עם קשר לנושא הקודם, אפשר למצוא גם בחג החשוב הזה המון מסכות, מתחפשים ומעמידי פנים, שממש לא משקפים אפילו לא את האמת של עצמם.

בשבוע הבא תהיה לנו הזדמנות לציין חג חשוב (שחז"ל אומרים שלא יתבטל מן העולם) ולתת ביטוי למה שאנחנו לא.

יש הזדמנות, למשל: לזהבה גלאון לא להיות זהבה גלאון, ליאיר לפיד לא להיות יאיר לפיד ולשרי הליכוד לא להיות כדאיניקים ואופורטוניסטיים.

להיות סתם אנשים שלא מתחפשים.

חג שמח, והבדיחות על חשבוננו.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad