היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

הצלחה ליריד התעסוקה של ביג: 1200 איש ואישה מתמודדים על 400 משרות

 

דורשי עבודה מכל האזור הגיעו ליריד במרכז ביג ונפגשו עם המעסיקים הרבים שהקבילו את פניהם בחיוך. מתחם העסקים של ביג, מציע מגוון משרות לתושבי הסביבה בתחומי הקמעונות והמסחר בחנויות המותגים וברשתות אשר עתידות לפתוח חנויות במרכז.

הילה נוי, מנהלת השיווק של קבוצת ביג, שפיקחה על היום המיוחד יחד עם ארז דוידמן נראו קורנים במהלך היריד והביעו סיפוק מההיענות של תושבי האזור לבוא ולנסות להשתלב במתחם העסקים: "ההיענות הרבה לה זכה יריד התעסוקה כמו גם הצפייה לפתיחתו של המרכז נמצאת בהילוך גבוה, חימם את הלב. ביג שמחה על ההזדמנות לקיים יריד תעסוקה, לתת מענה לאוכלוסיית דורשי העבודה באזור ולסייע להם לשוב ולהיות חלק ממעגל העבודה".

מרכז ביג בגליל העליון מקבוצת ביג מרכזי קניות, ממוקם בכניסה הדרומית לקריית שמונה, על כביש 90, שהינו ציר התנועה המרכזי של הצפון כולו.  המרכז החדש ישתרע על שטח של כ-34 דונם ומתוכם כ-8500 מ"ר שטחי מסחר.

קבוצת "ביג מרכזי קניות", הינה רשת ממותגת בפרישׂה ארצית, המבוססת על  מודל הפאוור סנטר האמריקאי. החברה מפעילה ומנהלת 15 מרכזי קניות פתוחים ברחבי הארץ, הממוקמים בסמוך לצירי תנועה מרכזיים ומציעים תמהיל חנויות רחב של מיטב הרשתות הקמעונאיות הארציות.

בין המעסיקים הפוטנציאליים שהשתתפו ביריד ומציעים משרות נראו נציגיהם של: שופרסל דיל, מחסני חשמל, ביג אלקטריק, טרקלין חשמל, באג, אופטיקה הלפרין, מחסני אופנה, סלקט, H&O, זיפ, גולף, גולף&קו, פוקס, צומת ספרים, סופר-פארם, כפיתולינה, מקדונלדס, קפה קפה ועוד. כמו כן יציגו דוכנים גם חברות הניקיון והאבטחה.

מתחם העסקים אמור להיפתח בעוד חודש, ב-1.1.12, לאחר שיסתיים תהליך קליטת העובדים.BIG_853275478.jpg

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad