היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

הצלחה לכנס המנהלים

השבוע נערך באולם אשכולות הפיס כנס מנהלים ראשון מסוגו בקריית שמונה. לכנס נרשמו כעשרות מנהלים מהצפון. בכנס נשאו דברי פתיחה ראש עיריית קריית שמונה ויו"ר החברה הכלכלית קריית שמונה הרב ניסים מלכה, תומר מדר מנהל רשות התעסוקה בקריית שמונה, עופר לוטקר שותף ומנהל אשכול תעשייה, מסחר והתיישבות חברת BDO אשר ציין כי סניף פירמת  BDO הממוקם בקריית שמונה, הינו סניף מרכזי בחברתם וכי חברת BDO רואה בקריית שמונה כעיר בעלת פוטנציאל לפיתוח עסקי וכלכלי. עוד הודגש, כי הכנס הנוכחי מכוון בעיקרו לבעלי עסקים, תעשיינים ויזמים המעוניינים לפתח את עסקיהם בקריית שמונה.  

 הרב ניסים מלכה: "כנס המנהלים הינו חלק מתוכנית העבודה של עיריית קריית שמונה והחברה הכלכלית לשימור ופיתוח של מקומות תעסוקה איכותיים. לאחרונה פעלה העירייה לביטול החלטת משרד הביטחון על הפסקת ההזמנות ממפעלים באצבע הגליל בהצלחה רבה. הכנס הנוכחי נועד לעסקים קיימים הרוצים לשמר את קהל לקוחותיהם, להתייעל ולהתפתח. אני מתחייב, כי עיריית קריית שמונה והחברה הכלכלית בראשותי, תעזור לעסקים בעיר להתפתח וללוות כל חברה אשר תרצה לפתוח את מרכז עסקיה בעיר, כפי שהצלחנו יחד עם בזק לפתוח מוקד המעסיק 100 עובדים חדשים בעיר".

באי הכנס שמעו הרצאות על יצירתיות עסקית ועדכונים על דוחות המס החדשים. בעקבות חשיבות הכנס, את ההרצאות נשאו בכירים בחברת BDO. הגופים אשר תרמו את חלקם לקיום הכנס, מט"י צפון הגליל, רשות מקדמת תעסוקה, שנהב קונפורטי שביט ושות'-עורכי דין. את הכנס הנחה, מנהל הפרויקטים בחברה הכלכלית, אורן ירמיהו.

אולי יעניין אותך

Bottom ad