היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

הרמטכ"ל אייזנקוט ושר הביטחון לשעבר יעלון

השנה ימלאו 11 שנים למלחמת לבנון השנייה. הטקס השנתי התקיים גם השנה בגזרת המועצה האזורית מעלה יוסף. האירוע נפתח ביום עיון במעמד הרמטכ"ל גדי אייזנקוט, בבית תרבות גלילי, שבמעונה, והמשיך בערב בטקס המרכזי בהר אדיר, במעמד רא"ל במיל' ושר הביטחון לשעבר בוגי יעלון, ואלוף פיקוד הצפון יואל סטריק.

התקיימו מעגלי שיח, בהם דנו בני הנוער, עם חיילים מפיקוד הצפון ועם ההורים השכולים בסוגיות חשובות הנוגעות לאחריות ולערכי מדינת ישראל וקיומה.

בטקס בהר אדיר השתתפו ההורים השכולים, בני נוער מכל היישובים ונציגי צה"ל.
ליבי אלקריף, תושבת גרנות לשעבר, אלמנתו של רב סרן אלי אלקריף ז"ל שנפל בכפר גלעדי במלחמת לבנון השנייה, ריגשה את המשתתפים כשדיברה על האופן בו היא מתמודדת עם השכול שהולך לצידה בשקט במהלך חייה, ועל איך החליטה, יחד עם זאת, לא להיכנע לחיים, יצאה ללימודים גבוהים וכיום היא מכהנת כסגנית ראש המועצה המקומית רמת ישי.

שמעון גואטה, יו"ר המועצה האיזורית מעלה יוסף: "אנחנו כאן לתמוך, ולחבק את הורים השכולים ששילמו מחיר יקר מאוד כדי שכל תושבי ישראל, והצפון בפרט, ישנו בשקט".

חיים צמח, יו"ר עמותת "מורשת בנינו" – פורום משפחות נופלי מלחמת לבנון השנייה: "האחריות שלנו מתוקף הנסיבות היא לוודא שהמחיר היקר ששילמנו לא יהיה לשווא, ולדאוג לחנך את בני הנוער, את הדור הבא, לערכי  השמירה על המדינה. על כן אנו מקיימים בכל שנה את ימי העיון, בשיתוף בני הנוער וחיילי צה"ל".

לי-את כהן, מנהלת המרכז הקהילתי מעלה יוסף מטעם החברה למתנ"סים: "נמשיך במסורת גם בשנים הבאות על מנת לזכור ולהנציח את זכרם של הנופלים במלחמה".

אולי יעניין אותך

Bottom ad