היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

השר בנט בקריית שמונה

 

השר הכיר את המתמודדים למועצת העיר – אריה אקרמן אלי ברמי, רוויטל צ'קוטאי, תהילה חקק ואליאב סמואל וקיבל סקירה על הקמפיין שרץ בעיר עם הסלוגן המזוהה עם המפלגה "משהו חדש מתחיל". בנט לא הסתיר את התפעלותו מהסינרגיה המדהימה ומשיתוף הפעולה הפורה בין החבר'ה הצעירים (המייצגים גם את הקהילה הצעירה המונה כ-70 משפחות) לבין החבר'ה הוותיקים המזוהים כבר שנים עם המפלגה ופועלים בתחומים רבים, החל מהחינוך ועוד למועצה הדתית. זה לא סוד שמלבד פוליטיקה, חינוך ועשייה תורנית בנט שם בראש מעייניו פעילויות חברתיות כמו שירות לאומי ובני עקיבא, קליטת קהילת בני מנשה, והתרשם מאוד לגלות שבקרית שמונה ישנן כ-15 בנות שרות התורמות לקהילה בהעשרה, תנועות נוער פעילות עם בני המנשה, הפעלת מועדוניות נוער ועוד.
אריה אקרמן, הציג לשר את האתגרים הניצבים בפני קריית שמונה, בין היתר – מצוקת הקרקעות, עזיבת הבנים, הצורך בתעסוקה איכותית ואת הפתרונות הרצויים להן וביקש מהשר לסייע ככל שיוכל בנושא מיד אחרי הבחירות.
בנט ציין שהוא מרגיש שמלבד אנשים איכותיים שמעצימים את הקהילה בעיר, הוא מבחין ברצון עז של התושבים לתרום מזמנם למען האחרים, "דבר שלא רואים בכל עיר", לדבריו.
בנוסף, נפגש גם עם מר יובל אפריאט יו"ר וועדי הורים של בתי הספר ויו"ר בתי הספר כדי לשמוע מהם מהם הצרכים האמתיים מהשטח במערכת החינוך בעיר. "היה חשוב לי, במקום ללכת ולגזור סרט באיזה פרויקט, לנצל את בואו של השר ולקדם את מערכת החינוך בעיר שכל כך יקרה לי, הגיע הזמן לשנות את השיח ה של :זנחתם אותנו, שתו לי, אכלו לי ולקחת אחריות על מערכת החינוך, חשוב היה לי לקדם מעורבות אזרחית והורית ולא רק לשבת ולהתלונן על הבעיות, אלא באמת לקדם פתרונות מעשיים. במהלך הפגישה התקשר השר לד"ר אורנה שמחון מנהלת המחוז במשרדו וסיפר לה על החבורה המופלאה הזו, השר ביקש ממנהלת המחוז לייצר פגישה על מנת לקדם נושאים שהועלו, כמו כן השר תידרך את מנהל משרד החינוך מר שמואל אבואב להגיע בהקדם לפגישת עבודה וקידום החינוך בק"ש" כך אקרמן. השר בנט הודה לחברי הקהילה הצעירה על פועלם למען העיר ולחברי וועדי ההורים על הירתמותם. "חשוב מאוד לבחור הבית היהודי בקרית שמונה, התרשמתי מאוד מאריה, בחור ישר, הגון אך בעיקר אמיץ, עושה עלי רושם שהוא יכול לקדם כאן דברים רבים. דלת משרדי פתוחה תמיד בפני מר אריה אקרמן על מנת לפתור נקודות כשל ולהעצים את תלמידי קרית שמונה." כך השר בנט

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad