היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

השר ליברמן במסע לחיזוק מפעלים בעיר המייצרים לתעשיית הביטחון

 

שר הביטחון אביגדור ליברמן ביקר השבוע בקריית שמונה והקדיש  את מרבית יומו לעיר קריית שמונה. השר נפגש עם ראש העיר בבניין העירייה וקיים עימו ישיבת עבודה בה נכחו אנשי משרד הביטחון בראשותו של המנכ"ל אודי אדם. הפגישה הייתה פורייה ורוב הנושאים שהועלו על ידי הרשות קיבלו התייחסות מהירה.

פיקוד העורף נענה לבקשת הרשות ואישר תקציב בסך מיליון וחצי שקלים להתקנת מזגנים בכל המקלטים הציבורים הציבוריים בקריית שמונה.

משרד הביטחון אישר תקציב בסך מיליון שקלים למרכז ההפעלה החדש אותו הרשות מעוניינת לשדרג ולהרחיב.

כחלק מחיזוק המבנים שמבצע משרד הבינוי והשיכון בעיר, הסכים משרד הביטחון להשתתף בחמישים אחוז מעלות הפרויקט בכל הנוגע לשדרוג חדרי הביטחון הישנים בשכונות הוותיקות של העיר והפיכתם לממ"ד. בשלב הראשוני מדובר בכ-60 חדרי ביטחון בעייתיים.

כמו כן אושרה בקשת הרשות לתקצב כל מקלט ציבורי בעיר שזקוק לאיטום בכחמישים אלף שקלים.

גם בנושא פתיחת המקלטים מרחוק היו תשובות חיוביות כאשר הובטח כי קריית שמונה תיכנס לתוכנית ברגע שייבחר ספק זוכה.

ראש העיר פנה אישית לשר הביטחון וביקש כי משרד הביטחון יודיע בכתב על נחיצות הפעלת חדר מיון בקריית שמונה. "אנחנו מבקשים מסמך כזה זמן רב, בעיקר משרי הביטחון הקודמים ולא מקבלים בשל סיבות כאלו או אחרות", אמר ראש העיר לשר ליברמן והודה לו על שהוא השר היחיד שתיקצב בעבר את חדר המיון הקידמי ומנע את סגירתו משך שנים.

השר ליברמן הורה לאנשי משרד הביטחון לעשות הכל כדי שחדר המיון ייפתח.

בזמן שראש העיר ושר הביטחון נסעו לסיור במפעלים הביטחוניים בקריית שמונה, כבר הונח על שולחנו של ראש העיר המסמך המבוקש. בסיור במפעל רמים אמר השר ליברמן כי הביטחון האמיתי הוא הדאגה לתעסוקה ולחינוך והבטיח לסייע בהזמנות עבודה נוספות ממשרד הביטחון. במפעל סימ"ת התרשם השר מפעילות המפעל ואמר כי חייב לעשות הכל כדי לא רק לשמור על העובדים הקיימים אלא גם לקלוט נוספים.

במפעל אלביט ערך השר סיור ממושך וביקש ממנהלי החברה להגביר את העבודה למען הקהילה בקריית שמונה ולאמץ בית ספר בקריית שמונה ותוכניות לימוד טכנולוגיות במטרה לחשוף כבר בגיל צעיר את דור העתיד שלנו לטכנולוגיה המתקדמת.

אנשי חברת אלביט הרימו את הכפפה וכבר קבעו ישיבת עבודה עם ראש העיר במטרה להוציא אל הפועל את בקשתו של השר.

השר ליברמן שעבר ממפעל למפעל, רשם את בקשות מנהלי המפעלים והחברות והבטיח לסייע ככל שיוכל על מנת לאפשר למפעלים בקריית שמונה להמשיך לעבוד ולפרנס את העובדים בכבוד. "אני רואה חשיבות רבה בהמשך הסיוע למפעלים הביטחוניים בקריית שמונה", אמר השר ליברמן.

ראש העיר ניסים מלכה: "היה ביקור תכליתי ומוצלח מאוד. אני מודה לשר הביטחון על כל הסיוע שהוא מעניק לקריית שמונה. הסיוע שמשרד הביטחון ושר הביטחון מעניקים לתעשיות הביטחוניות בקריית שמונה חשוב מאוד ואין לי ספק שבעקבות הביקור המוצלח המפעלים שלנו יקבלו הזמנות עבודה נוספות דבר שיאפשר להם אפילו לקלוט עובדים נוספים. השר ליברמן הוא ידי אמת של קריית שמונה והגליל ואנחנו מודים לו על תמיכתו בנו כל העת".

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad