היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

וונדליזם בגן שעשועים

 

רבים מילדי האזור מגיעים עם הוריהם ליהנות מהמתקנים, ובחופשת הקיץ ביתר שאת. למרות כל המאמצים וההשקעה, תרבות ההרס והפגיעה ברכוש ובמתקנים שהם לטובת הציבור מרימה ראש. בפעם האחרונה שרפו פושעים מגרש משחקים בבימת תל חי, ובנוסף לנזקים לרכוש, הם גרמו לעוגמת נפש גדולה לילדי השכונה שמקור הנאתם חוסל. העירייה יצאה אז בקריאה לתושבים למסור מידע שיביא לתפיסת הפושעים, אולם עקב תלונות מצד גורמים באופוזיציה לראש העיר, הפרס הכספי נגנז והפושעים לא נתפסו.

לאחרונה התקבלו במשטרה מספר תלונות על נזקים בגן השעשועים הסמוך לקניון נחמיה, נזקים הכוללים שפיכת נוזלים על המתקנים, שברי זכוכיות וקריעת יריעות ההצללה.
בפעילות מהירה וזריזה של יחידת האכיפה העירונית נתפסו מספר צעירים שגרמו את הנזקים, הוריהם זומנו לתחנת המשטרה ושם הועברו למחלק הנוער להמשך טיפול. פקחי ושוטרי יחידת האכיפה העירונית בשת"פ המוקד העירוני דאגו לשטיפת המתקנים, סילוק כל המפגעים ותיקון הנזקים ובכך יוכלו ההורים וילדיהם ליהנות ממקום מוצל נקי נעים ובטוח לילדים.

בעירייה הביעו תקווה שרשויות החוק ימצו את הדין עד תום עם הנערים ועונשם ירתיע נערים אחרים בעתיד.

"מתסכל מאוד להיתקל בוונדליזם מהסוג השפל ביותר, הריסת מתקני משחקים והנאה לילדים. אנחנו עושים מאמצים גדולים כדי לבנות ולשקם מגרשי משחקים וגני שעשועים, ובאחת מגיעים נערים חסרי אחריות והורסים הכל. למה?!", שואלים בעירייה.

 

על אף האזהרות מראש, יותר דוחות השבוע

בשבוע שעבר הוציאה משטרת קריית שמונה אזהרה לנהגים על אכיפה מוגברת. על אף האזהרה מראש, נמצאו יותר נהגים שעברו עבירות תנועה שונות ומגוונות.

בפעילות משרד התנועה, הסיור והשיטור הכפרי של תחנת קריית שמונה נרשמו השבוע 83 דוחות תנועה.
30 דוחות נרשמו בגין אי חגירת חגורות בטיחות והתקני ריסון ו-8 דוחות בגין שימוש בטלפונים סלולריים בזמן נהיגה.
נהגים סעו כחוק. בשבוע הבא תיפתח שנת הלימודים והתלמידים יחזרו לבתי הספר. שוטרי תחנת קריית שמונה יהיו מוצבים בקרבת בתי הספר ובמעברי החצייה למען בטיחות ילדנו.

נהגים יקרים, סעו בזהירות בקרבת בתי הספר למען ביטחון יקירנו.

 
נעצר על סחר בסמים ושלח את אחיו לאיים

בתחילת החודש הוגש כתב אישום נגד תושב אחד הכפרים באזור בשנות ה-20 לחייו בגין עבירות של סחר בסמים. כתב האישום התבסס על הודעות של צרכני סמים שהפלילו את הנאשם. לאחר הגשת כתב האישום התקבלו במשטרה תלונות של אותם צרכני סמים על סחיטה באיומים מצד אחיו של הנאשם. האח נעצר, נחקר והובא בפני שופט. מעצרו הוארך ובסיום החקירה השבוע הוגש נגדו כתב אישום ב-4 תיקי סחיטה באיומים ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגדו.

 

רוקנרול וסמים

באחד הלילות השבוע התקבלה במוקד 100 קריאה מאזרחים על רעש הבוקע מאחת הדירות בעיר קריית שמונה. השוטרים הגיעו למקום לבדוק את פשר העניין. בדירה נמצאו גבר ואישה ותוך כדי בדיקת העניין נתפס במקום חומר החשוד כסם מסוג קנביס במשקל כולל של כ-200 גרם. החשוד, שהוא גם בעל הדירה, בשנות ה-20 לחייו נעצר, נחקר ומסר את גרסתו. מעצרו הוארך בבית משפט והחקירה נמשכת.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad