היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

חינוך עתידני בקצרין

בקצרין ניתן לבשר על פדגוגיה עתידנית כאשר תלמידי בית הספר "גמלא" בקצרין משלבים למידה במתחם העתיד במכללת אוהלו. אקדמיה בחטיבת ביניים זה לא מובן מאליו!

תלמידי בית הספר "גמלא", שכבות ז׳ ח׳, חווים בגילם הצעיר את האקדמיה במלוא הדרה  ולומדים אנגלית במתחם העתיד של מכללת אוהלו. חווית הלמידה במתחם מזמנת שימוש באמצעים הטכנולוגיים החדשניים הקיימים במקום. התלמידים עובדים בזוגות, במגוון נושאים בארץ ובעולם, בליווי מנחים,  צוות המורים והסטודנטים לאנגלית.

דימי אפרצב, ראש המועצה: ״אני שמח שההנהגה החדשה בבי״ס גמלא מכוונת גבוהה ופועלת להידוק הקשר הפדגוגי עם המכללה האקדמית אוהלו שהיא המכללה המובילה בתחום החינוך העתידני בקנה מידה ארצי. שני המוסדות ממוקמים בקצרין ושיתוף הפעולה בינהם טבעי ואף מתבקש. בכוונתנו להרחיב תחומי הפעילות המשותפת בשאיפה להפוך את בי״ס גמלא ל״בית ספר ליד המכללה״ לא רק גאוגרפית אלא בעיקר פדגוגית, השאיפה שלנו היא שילוב השכלה אקדמית לילדי חטיבת הביניים והתיכון כחלק מהעשרה ויציאה מהקופסא. מתוך הניסיון שנצבר במערכת והעובדות בשטח, אנו נוכיח כי בקצרין – אם רוצים זה קורה.״

שמעון עמר, נשיא המכללה: "בית ספר גמלא, הינו בית ספר שפועל רבות להפוך לרלוונטי לתקופה בה אנו חיים. המכללה האקדמית אוהלו תומכת, ונותנת יד לכל מורה ומנהל במערכת החינוך, המעוניין לבצע את השינוי המיוחל ולהקנות את מיומנויות המאה-21 הנדרשות להתאמת בית הספר לצרכי הפיתוח העתידי של העיר קצרין."

הגר הוד, מנהלת בית ספר גמלא: "הקשר למכללה מהווה מנוף למימוש החזון הבית ספרי כפורץ דרך בתחום הפדגוגי ושליטה במיומנויות המאה 21".

אולי יעניין אותך

Bottom ad