היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

יישוב חכם

מחוברים: המועצה המקומית חצור משיקה אפליקציה לטלפונים חכמים.

חצור ממשיכה להתקדם בהתאם לעידן הדיגיטלי במטרה לייעל את שירותיה, ומוסיפה נדבך נוסף לחיזוק הקשר בין הרשות לתושביה.

כחלק מהקידמה ולאחר שהמועצה זמינה לתושביה במספר אפיקים ברשת, וביניהם האתר העירוני ודף הפייסבוק: השיקה המועצה בימים האחרונים את אפליקציית MY CITY..

האפליקציה החדשה תפעל הן בעתות שגרה והן בחירום, והיא תאפשר קבלת עדכונים שוטפים על הנעשה ביישוב בתחומים רבים. מי שיוריד את האפליקציה יוכל לפתוח קריאות במוקד העירוני ולהתריע על מפגעים שונים, כולל ציון מיקום ושליחת תמונות המתארות את המפגע. בשעת חירום תאפשר האפליקציה קבלת הודעות מהרשות והנחיה מבוססת מיקום להתרחקות מאזורי סכנה.

דרך האפליקציה ניתן יהיה גם ליצור קשר עם מחלקות שונות במועצה, לבצע תשלומים שונים שקשורים לרשות, להתחבר לאתר המועצה ולדף הפייסבוק שלה ועוד. באפליקציה ניתן יהיה לקרוא הודעות שהרשות מוציאה, להתעדכן באירועי תרבות, פנאי, ספורט, מופעים יישובים ועוד. האפליקציה כוללת גם טלפונים שימושיים לתושבי היישוב כגון אלו של משרד הפנים, משרד הרישוי, ביטוח לאומי ועוד. בעתיד הקרוב תורחב האפליקציה וניתן יהיה ליצור קבוצות שונות לפי אזורי מגורים, מוסדות חינוך וכיו"ב, ובקבוצות הללו יקבלו הודעות בהתאם לבחירתם. ככלל, כל תושב יוכל לבחור את ההודעות שמעניינות אותו ולקבל רק כאלו שהוא חפץ בהן.

האפליקציה היא חינמית, ידידותית למשתמש, קלה מאוד להורדה ולהפעלה דרך הטלפונים החכמים, והיא חוסכת זמן המתנה. בהשקת האפליקציה נכנסת חצור למועדון מצומצם של רשויות עם אפליקציה עירונית מובילה.

להורדת האפליקציה יש להיכנס במכשיר הסלולארי לאפסטור או לגוגל פליי, להקליד חצור ולאשר הורדה.

ראש המועצה, שמעון סויסה: "השקת האפליקציה היא נדבך נוסף בקידמה הטכנולוגית אליה מצטרפת המועצה, בחיזוק הקשר עם התושבים. האפליקציה היא אפיק תקשורת אישי בין הרשות לתושב שמאפשר לתושב להעביר ולקבל מידע על הנעשה ברשות ובהתאם לבחירותיו. כל אחת ואחד מתושבי חצור יכולים בנגיעת יד להעביר מידע ולקבל כזה. האפליקציה פותחה בהתאם לדרישותינו, ואני קורא לתושבי חצור להוריד אותה, לנצל את יתרונותיה, ולהתעדכן בכל מה שקורה ביישוב".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad