היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ישיבתית-המתמיד דרכא בצמרת בתי הספר המצטיינים בישראל

בתחילת השבוע התבשרנו על היכללותה של ישיבתית חמ"ד דרכא המתמיד בצמרת הדירוג של בתי הספר העל יסודיים המצטיינים בישראל לשנת תשע"ו. הדירוג נקבע על פי ההישגים הערכיים, הלימודיים והחברתיים של בתי הספר. בין השאר נכללו בו מדדים של מניעת נשירה, שיעורי גיוס לצבא, שמירה על טוהר הבחינות, ואחוזי זכאות לבגרות.

מנהל בית הספר היוצא איתן שטרסברג: "בבית הספר פועל צוות חינוכי יוצא דופן במסירותו למען התלמידים. ביחד עם רשת דרכא שהכניסה לבית הספר תכניות חברתיות, ערכיות ופדגוגיות חדשניות וליווי צמוד לצוות החינוכי, ויחד אתם גם  משאבים חומריים שערכם לא יסולא בפז, הצלחנו להטמיע את המסר שלא מוותרים על אף תלמיד ולאף תלמיד. ואמנם בשנים האחרונות בית הספר הפך למוביל בתחומים הלימודים, הערכיים והחברתיים. אחוזי הבגרות בבית הספר סובבים סביב ה-100% כבר מספר שנים ברצף, חלק גדול מבוגרי בית הספר ממשיכים את דרכם במסגרות המשך כמו עתודה, ישיבות הסדר ומכינות ואחוז ניכר מקרב תלמידי בית הספר מתנדבים הן במסגרת הלימודית והן בשעות אחה"צ במסגרות ההתנדבות הנפלאות הקיימות בעיר. התמיכה והליווי של עיריית קריית שמונה ביחד עם העזרה הגדולה של משרד החינוך והחמ"ד, מסייעים בידי הצוות להמשיך ולהוביל את בית הספר למחוזות חדשים של מצוינות ערכית ולימודית. ראוי לציין שבית הספר כמעט והכפיל את מספר התלמידים הלומדים בו בחמש השנים האחרונות. זו גם הזדמנות להודות לקהילת ההורים הנפלאה שמלווה את הצוות החינוכי ומעניקה לו רוח גבית, וכמובן לתלמידנו היקרים שההישג רשום כמובן גם על שמם. אני משוכנע שבשנים הקרובות תחת הנהגתו של המנהל החדש הרב אריאל פריש, צפוי בית הספר לסלול נתיבים חדשים בתחומי המצוינות הערכית, הלימודית והתורנית".

הרב אריאל פריש מנהל בית הספר הנכנס: "אני נרגש ומודה למשרד החינוך על ההכרה במצוינות בי"ס, כמו כן אני מודה לאיתן על תרומתו הרבה לבי"ס. אני מאמין שההישג שייך למורים שמאמינים בתלמידים ובזכותם נמשיך להצטיין".

מהנהלת רשת דרכא נמסר: "ברכות להישג פורץ הדרך של ישיבתית חמ"ד דרכא המתמיד, אשר חבר השנה ל 10 בתי ספר נוספים מרשת דרכא אשר זכו לתואר ההצטיינות היוקרתי זה, ובכך מהווים כמחצית מבתי הספר של הרשת. יישר כח למנהל בית הספר בשנים האחרונות, מר איתן שטרסברג, לצוות המורים ולתלמידים היקרים. אנו מקדמים בברכה את הרב אריאל פריש בכניסתו לתפקיד מנהל בית הספר. רשת דרכא, בשיתוף הנהלת העיר קריית שמונה, תמשיך ללוות ולהשקיע משאבים רבים על מנת לסייע בקידום המשך תנופת המצוינות של בית הספר, בדרכו להיות בין המובילים בישראל".

ראש העיר הרב ניסים מלכה והממונה על החינוך הרצל בן אשר ברכו את בית הספר, המורים והמנהל על עבודה חינוכית-ערכית משמעותית שהביאו להישג המיוחד.

ראש העיר הרב ניסים מלכה "לנו לא היה ספק באשר לרמת הלימודים והקניית הערכים המוענקים בבית הספר, כמו גם העשייה החינוכית המיוחדת בכל מוסדות החינוך בעיר. נמשיך, יחד להצעיד את המערכת לשיאים חדשים".

אולי יעניין אותך

Bottom ad