היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

כיף גדול לילדי ונערי הגליל העליון

"מחנה זה עניין רב תועלת…" שרו פעם הנערים שיצאו למחנות הקיץ, וגם השבוע בקעה השירה מגרונותיהם של יותר מ-2,200 ילדים ובני נוער מגילאי כיתות א' עד י"ב שהשתתפו בפעילויות החינוך הבלתי פורמלי של מועצה אזורית הגליל העליון. אז מה היה לנו? 650 ילדים מכיתות ד'-ו' בילו ב"מרכז קנדה" ונהנו מ"החלקרח", איי-גאמפ, בריכות, באולינג וסרט. 160 בני נוער מכיתות ט' – י"ב ביצעו משימות דרך ואתגרים קבוצתיים במשחק המשימות המטורף "המרוץ לעליון", בו הגיעו לשלושת המקומות הראשון נערי קיבוץ ברעם, קיבוץ שמיר, והגושרים.

במחלקה לחינוך בלתי פורמלי של המועצה מספרים גם על 650 ילדים מכיתות א'-ג' שלא נכנעו לחום הכבד, ויצאו לאינדי פארק שעל גדות הירדן, ומספר דומה של משתתפים טיפסו והשתוללו בפארק השעשועים "בלאגן" ביגור. גולת הכותרת הייתה השבוע מחנה נוער ותלמידי ד'-ו' ביער ברעם, עם 650 חניכים, שלושה ימים של בנייה צופית, טיולים, משימות אתגריות בשטח, א"ש לילה, בישול ולינת שטח, ועוד אינספור אתגרים וחוויות. באחד הערבים ביקר אותם ראש המועצה גיורא זלץ והיה כאחד המשתתפים עם מכנסיים קצרים וסנדלים. זהרה דגן מנהלת אגף תרבות חינוך פנאי הדגישה את תרומתם הגדולה של 60 המד"צים שהשתתפו ביומיים הכנה בשטח, והדריכו את קבוצות הילדים לאורך כל המחנה.

לא נחים בקיץ

מתחם נוער Galil Free -dome נדד לאילת השחר והפך לאזור נוער שווה של קשר בטבע ופעילות מהנה וזורמת של קוביות – משחקים ותוכן לאירועים, תודה גדולה לאיילת השחר על האירוח הנפלא.

בהמשך ביקור בבית גבריאל בכנרת ובחוף גיא טבריה, לילה לבן ומסיבת סיום הקיץ.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad