היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

להנפיק לעו"ד אליעד שרגא 'כרטיס מועדון'

בישראל, חופש הביטוי הופך לעיתים לחופש הבידוי.

האוזן והעין של הישראלי, מכל המינים, הצבעים, הדתות והלאומים, שמעו כמעט הכל וראו כמעט הכל. כמעט, עד שהגיע עו"ד אליעד שרגא להפגנת השמאל ברוטשילד, נטל את המגפון ואמר:

ש-"ח"כ דודי אמסלם יו"ר הקואליציה רפה שכל, בריון קשקשים" ועוד כהנה ביטויים מעליבים ופוגעניים. כן, עוד התחכם העו"ד וקרא מן הכתב (נצמד לכתוב שנאמין שהוא בורר את מילותיו…). עוה"ד בתחכומו בנה משפטים שהובילו למסקנה (מצידו) שראש הממשלה של מדינת ישראל הריבונית הוא לא פחות מאשר …בוגד.

לא אחלק ציונים ושמות תואר למי שהתחפש משך שנות דור לאביר על סוס השלטון, עטה גלימה צחורה ועליה התנוסס התואר "יו"ר התנועה לאיכות השלטון", רק אומר שבמופע האימים שלו במוצ"ש החולף הוא בעצם נטל לעצמו, וביושר את כל התארים שהדביק לראש הממשלה נתניהו וח"כ דוד אמסלם. מדוע?! כי בקלחת הפוליטית הישראלית, יש מספר גינות במעמד כמו היו 'או"ם'. אחת מהגינות האלה היא העמותה שבראשה הוא עומד.

האיש שעף על עצמו, יצר מסורת של הענקת אותות אבירי השלטון, כאילו לומר 'אומנם אני יו"ר התנועה הא-פוליטית הזאת, אבל אני בעצם פוליטי באבואה ולי מותר מה שאני אוסר עליכם".

לא שיש להתרגש מהעובדה שפרצופו האמיתי נחשף בהפגנה. מה שמטריד שעל כל אליעד שרגא שנחשף כשמאל רדום במערכת, נעלמים מעיני הציבור עוד אליעדים רבים, שרק היושב במרומים יודע מהם השיקולים בקבלת החלטות ודרך התנהלותם הפוליטית-שמאלנית.

דבר נוסף שהסתבר, שהאשמות כלפי ערוצי הטלוויזיה (החדשות) נוהגים בפטרונות ובנבזות בכך שאינם מביאים לידיעת הציבור את האמת המכוערת כפי שראינו במופע של עו"ד שרגא. הם ממשיכים להחליט עבורנו הציבור מה נכון לנו לדעת, מה נכון לנו לשמוע, ובלבד שלא נדע את האמת המרה על האנשים הללו.

אילו, חלק מערוצי הטלוויזיה היו מראים, ואחרים לא, ניחא. אבל כולם-כולם-כולם מסתירים?!

לסיכום. טוב שהשמאל בראשותו של העבריין (שהודה שהיה כזה) אלדד יניב מתמיד לקיים את הפגנות רוטשילד מוצ"ש אחר מוצ"ש, ולו בשל העובדה שמוסרים עוד ועו"ד מסכות מעל פניהם של מי שחי כל השנים ב'פורים' שהמציא לעצמו.

נראה איזו הפתעה תהיה במוצ"ש הקרוב.

נ.ב

קטונתי, אבל בכל זאת, קורא לכל מי שקיבל את "אות אביר השלטון" מידיו של עו"ד אליעד שרגא, להחזירו עם הכיתוב "תודה, אבל לא מידיך".

 

 

להנפיק לח"כ מוסי רז 'כרטיס מועדון'

שיאי ההתכחשות ל'משפחה' הישראלית-יהודית, שוברת עוד שיא. ח"כ מוסי רז.

עוד זה הולך, וזה בא. השבוע התקיים דיון בוועדת הכנסת בראשות ח"כ יואב קיש, ובמהלך הדיון על עניין פרוצדוראלי שהעלה קיש, ולא מצא חן בעיני אביר הצדק האולטימטיבי, ח"כ מוסי רז, צעק האחרון לעברו של היו"ר "אתה טרוריסט, מחבל, טרוריסט, אתה מחבל".

אצל ח"כ מוסי רז, איש מר"צ ותיק ופעיל, זו לא הפעם הראשונה שעולם המושגים שלו מתבלבל, דבר הבא לידי ביטוי באמירות בעייתיות בהגדרת מיהו ציוני?, למשל. מחזק בפעילותו את הפלסטינאים ועוד.

השבוע הגדיל לעשות כאשר במהלך ישיבה שגרתית של וועדת הכנסת כינה רז את קיש בתארים הדוחים והמסיתים הללו.

רגע. מיהו 'המחבל' קיש? ובכן, יואב קיש, טייס קרב על מטוס  16-F, עד לפני כשנתיים. מחבל? טרוריסט? טייס?

חברים, אם השמאל לא יעצור את הסחף בשורותיו (הרוב בשמאל שפוי לגמרי) שמתחיל באנשי שלטון, אקדמיה, משפט ומסתיים בעו"ד ועוד, אנו עלולים למצוא את עצמנו יום אחד קרובים פיזית זה מול זה, אבל רחוקים ומנוכרים אלה מאלה ללא אפשרות גישור.

הבעיה עם אנשים כמו מוסי רז שהם מציגים חזות מתוקתקת, משנה נאורה ומתחשבת בצד השני, וכלפי אחיהם, ההיפך.

 

 

 

 

 

העם האיראני לא אויב

מה שקורה בשבועות האחרונים באיראן, מעלה בי זיכרונות מסיפוריהם של הורי, אימי רחל זיכרונה לברכה ואבי אשר שיבדל לחיים ארוכים וטובים.

בימי החורף הקרים והגשומים התכנסנו בני המשפחה, האחים והאחיות סביב לתנור הנפט שהוצב במרכז הבית, ישובים על השטיח ומכורבלים בשמיכות צמר עבות, וכרינו אוזניים לסיפוריהם של הורינו על פרס, איראן הקסומה בה נולדו.

אימי ז"ל נולדה בעיר יזד ולאחר מכן הוריה עקרו לאמדן (שושן הבירה) ואבי, שיבלד"א בשירז.

היום, שנים אחרי החורפים הקרים והקסומים ההם, אני מתחרט על חוסר האמון שהיה בנו הילדים המתבגרים לסיפוריהם של הורינו ועוד יותר מתחרט שלא הקשבנו והפנו את תוכנם של הסיפורים והכי הרבה מתחרט שלא ביקשנו שימשכו ויספרו… ויספרו.

בשנות העשרה, אפילו הרחקנו לכת והתכחשנו לשורשים מהם הגיעו הורינו (טוב, הנימה כאן חיובית ונוסטלגית, אז לא נקלקל…). אבל למזלנו, התפקחנו והתעוררנו מיד.

…מדוע נזכרתי בפרק היפה הזה בעבר?! בגלל התקוממות האזרחים, האנשים שהם כמוני וכמוך. אלה היוצאים לעבודתם בשמחה ודאגה להאכיל את ילדיהם, נשים וגברים המנסים להסניף מעט רגעים של אושר זה בחברתו של זו וילדים משתובבים כמו שהיינו, כי עדיין הם לא יודעים על צרות העולם המחכות להם.

הפעם, בניגוד להפגנות העבר, ההתקוממות היא של הנשמה האנושית, האדם שבאדם, פשוט כך.

עם אלה ואלו אני חש זהות מטרה, לחיות.

…וכמו שהוריי היו מסיימים את רוב סיפוריהם "…היינו מקפלים את השטיח, אוספים את הכלים וחוזרים הביתה אחרי יום נפלא בטבע לקול שכשוך מי הנחל שישבנו לידו"…

 

 

 

 

מסתנן הוא מסתנן, ואת כולם להשיב למולדתם גם לאוקראינה

סוגיית המסתננים אשר הסיגו את גבולותיה הפרוצים של ישראל עם מצרים, מושתקת. צבא המתגייסים ל'גייר' ולהפוך את המסתננים מאפריקה כחלק מהמרקם הישראלי, נחל הצלחה, לדעתי.

הארגונים והאנשים הפרטיים (יש דבר כזה?!) עבדו סביב השעון, עשו מניפולציות רגשיות על אזרחי ישראל (דווקא לחלק הזה התקשורת התמסרה) והכל על חשבון תושבי מדינת ישראל הלגיטימיים.

הדוגמה הבולטת היא כמובן בדרום תל אביב. יפי הנפש, במובן הגרוע של המילה, עובדים סביב השעון בשרותם של המסתננים, על חשבון תושבי השכונה. דרום תל אביב שינתה פניה בלי הכר ומי שיבקר שם ישתכנע שאיבד את דרכו בשבילי אפריקה בין אריתריאה וסודן.

בכלל, העיוות הגנטי בעשו הארגונים והפעילים למושגים מקודשים כמו אהבת אדם רק מסבכים את התמונה ואת פתרון הבעיה יותר.

הם מעמידים את החברה הישראלית מול תמונות של ילדים מסכנים, נשים אנוסות, וגברים ההורגים למחיתם את הזמן ופוגעים באחרים במעשי גניבה ושוד.

נלאינו מהתחכום, המניפולציות והניצול הציני של הלב היהודי הרחמן. החבורה הזאת עיוותה את כל הדברים היפים שפעם הנפיקה היהדות. והמטרה? לקלוט כמה שיותר לא יהודים בגבולות המדינה, ולא משנה מהיכן, כדי לסכל כל אפשרות לצקת סממנים יהודיים באופייה החברתי.

מטרתם להפוך את המדינה, הפינה היחידה בה יהודים יכולים להתנהג ולהתנהל כיהודים ולא כאורחים או מיעוט במדינה לא להם.

זה שמטרה זו היא פועל יוצא לכל מי שאינו יהודי, ברורה לי. אבל יהודים? יהודי, בשר מבשרה של תרבות עתיקת יומין שיהיה הסוכן הפועל נגד האינטרס של עמו?! נשגב מבינתי, ואיני רוצה להאשים מישהו ב-אוטו-אנטישמיות, שנאה עצמית.

שתי בשורות שמענו השבוע. הראשונה טובה, שבמהלך שנת 2017 לא הסתנן, ולו מסתנן אחד למדינת ישראל עם סיום בניית גדר ההפרדה עם מצרים (תצטרפו לתודות לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר הפנים לשעבר אלי ישי ואחרים) שהבינו שהאוטובוסים שהביאו את המסתננים מהגבול הישר אל דרום תל אביב הייתה מעשה איוולת.

השנייה רעה, למסתננים מאפריקה הצטרפו מסתננים מאוקראינה (8000 במספר) אשר נכנסו לארץ באשרות ועכשיו (בהדרכת ה"ארגונים ההומניטריים") עושים הכל כדי להשאירם כאן במעמד פליטים.

וכדי שלא תהיינה אי הבנות. כל מסתנן, ולא משנה מאיזו מדינה הגיע, צריך להשיבו לארצו, ולאו דווקא בעבור חופן דולרים. פשוט לעצור, להעלות למטוס ולשלוח.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad