היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מועצה אזורית הגליל העליון: מפיגים מתח

ראש המועצה זלץ פנה במכתב לתושבי הישובים וההרחבות: החדשות מהחזית והמצב מחייבים אותנו לערבות הדדית, לעזור האחד לשני, להיות קשובים למצוקות האחר".

הבשורות הקשות המגיעות מחזית הדרום משפיעות גם על תושבי היישובים בצפון הארץ. במועצה אזורית הגליל העליון קיימו הערכת מצב והנחו את העובדות הסוציאליות באגף לשירותים חברתיים לעמוד לרשות הקיבוצים שבאחריותן, ולקיים שיחות ודיונים על המצב הביטחוני, והחרדות הנובעות ממנו ולהיות לעזר עבור הורים לחיילים הנמצאים בחזית הלחימה מול חמאס.

במכתב לקיבוצים כותב ראש מועצה אזורית הגליל העליון גיורא זלץ, "בימים הקרובים נקיים קבוצות שיח להורים ולחיילים בקיבוצים. הקבוצות יונחו על ידי צוותים משותפים לעובדות הסוציאליות מטעם המועצה ולצוות עמותת "מיט"ב".

במכתבו מוסיף זלץ, "ימים לא פשוטים עוברים על כולנו. החדשות מהחזית, ואלה שעוד עלולות להגיע תהיינה קשות, לעיתים כמעט קשות מנשוא. החוסן של כולנו חשוב והכרחי על מנת לשמור על הדברים החשובים לנו כבני אדם, להכיל את העצב, התסכול והכעס ולהמשיך הלאה, לעשות את מה שצריך כל אחד ואחת בתחומו".

זלץ מוסיף "ההסלמה במצב מחייבת את כולנו לערבות הדדית, ולתרגומה לתמיכה האחד בשני, לחפש איך אפשר לעזור, מה עוד אפשר לעשות, נהיה רגישים, נחייך, נחבק. ההתמודדות עם תחושות של פחד ואי וודאות הינה מורכבת, אחת האפשרויות להתמודד איתה בהצלחה היא שנהיה מכילים וקשובים למצוקות האחר".

בהמשך, כאמור מציע ראש המועצה להשתתף בקבוצות השיח עם אנשי המקצוע. ומסיים באמירת תודה לאלה שפתחו ליבם לתושבי הדרום "משפחות מארחות, קיבוצים, תיירנים ובעלי עסקים, על רוחב הלב המדהים. הכרת התודה וההדים המרגשים בעקבות פעילות זו נותנים לכולנו כוחות ואנרגיה להמשיך ביתר שאת גם בתקופה שלפנינו. יחד נבקש את שלומם של החיילים והחיילות, של כוחות הביטחון, ונייחל להבראתם של הפצועים".

אולי יעניין אותך

Bottom ad