היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מיניבוס ילדים עם ליקויים מכניים

משטרת ישראל ממשיכה במאבקה חסר הפשרות בקטל בכבישים. המשטרה ממקדת את האכיפה כנגד עבירות מסכנות חיים. אכיפה ממוקדת נגד נהגים הנוהגים בצורה מסוכנת, בריונית ורשלנית מאפשרת לשמור על ביטחונם של אזרחים נורמטיביים ושל משתמשי הדרך כולם.

במסגרת מאבק זה, השבוע נעצר באחד הכפרים באזור נהג רכב מיניבוס שהסיע ילדים. מבדיקה שבוצעה ברכב התגלו בו ליקויים מכניים חמורים. הרכב הושבת ונגרר. רישיונו של הנהג נשלל ל-30 יום.

נהג נוסף מהאזור נתפס לאחר שביצע עקיפה מסוכנת. גם רכבו הושבת ורישיונו של הנהג נשלל ל-30 יום.

משטרת קריית שמונה תמשיך בפעילותה כנגד נהגים בריונים המפרים את החוק ותדאג להביאם לדין.  סעו כחוק.

 

 

נתפס פורץ שהתחזה לאחר

לפני מספר חודשים אירעו מספר התפרצויות לרכבים באזורנו. משטרת קריית שמונה פתחה בחקירה נמרצת ואיתרה באותו זמן חשוד במעשה שנעצר והוגש נגדו כתב אישום חמור בחמישה מקרי התפרצויות. הנאשם היה עצור לתקופה מסוימת ולאחר מכן שוחרר על ידי בית משפט למעצר בית מלא עד לסיום משפטו. במהלך סיור שגרתי של שוטרי תחנת קריית שמונה, נתפס החשוד באזורנו כשהוא מפר את מעצר הבית שלו ואף התחזה לאדם אחר על מנת להימלט מאימת הדין. החשוד נעצר פעם נוספת, נחקר בתחנת המשטרה ומסר את גרסתו. מעצרו הוארך בבית משפט במספר ימים ובסיום החקירה הוגש נגדו כתב אישום נוסף והוא עצור עד החלטה אחרת. מעצר הבית שלו בוטל. שוטרי תחנת  קריית שמונה ימשיכו במאבקם כנגד עברייני רכוש ויפעלו במגוון דרכים גם במישור הסמוי וגם במישור הגלוי במטרה לתפוס את אותם עבריינים ולהביאם לדין.

לכלכת?! נקנסת!

בפעילות יחידת השיטור העירוני בקריית שמונה בנושא מפגעי ניקיון, הגיעו השבוע שוטרי ופקחי היחידה לאחד מרחובות העיר בעקבות תלונות של שכנים על השלכת פסולת במקום ציבורי. בפעילות זריזה איתר הצוות את משליך הפסולת ונרשם כנגדו דוח איכות סביבה.

משטרת קריית שמונה והשיטור העירוני יאכפו בנחישות את חוק הניקיון בכלל ושפיכת פסולת מכל סוג בפרט ויבוצעו פעילויות גלויות וסמויות בנושא זה למען התושבים ולרווחתם.

אימת כלב מסוכן

בעקבות תלונות תושבים על כלב מסוכן שמטיל אימה בשכונת מגורים בקריית שמונה, הגיעו שוטרי ופקחי השיטור העירוני למקום, ואיתרו את הכלב שהיה חופשי בניגוד לחוק. הבעלים של הכלב אותר, הכלב נתפס והועבר להמשך טיפול וטרינר.

מהשיטור העירוני נמסר כי הפעילות בנושא כלבים מסוכנים תימשך וכל כלב מסוכן שייתפס יועבר להסגר.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad