היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מלול לזפרני:"חתיכת חרא, שב חתיכת דרק" זפרני למלול: "חתיכת אפס, מה תעשה לי?!"

עוד שיא שלילי בדרך התנהלות חברים בוועדת בניין ערים שהתקיימה השבוע. בסרטון הרץ ברשת נשמעים חברי המועצה יורם מלול והמשנה לראש העיר אלי זפרני מתבטאים בצעקות, קללות וניבולי פה כאשר חבר המועצה מלול אומר לזפרני "חתול רחוב, שב חתיכת דרק. אני חיסלתי חתולי רחוב לפני שנולדת" ועוד ביטויים קשים ופוגעניים.

מנגד נשמע זפרני אומר "חתיכת אפס, תראה מה עשו לך בשכונה שלנו, יא' חתיכת מייצג טייקונים. אתה מתוסכל. מגן על מושחתים".

אתמול (חמישי) שבו השניים והשמיעו את דבריהם ברדיו קול רגע והחריפו אותם. אלי זפרני ביומן הבוקר ויורם מלול בתוכנית הצהרים.

ההידרדרות היא פועל יוצא של מה שקורה בחודשים האחרונים עם תפקודו של מהנדס העיר.

רבים מהנוגעים בדבר מאסו בדרך ההתנהלות הנמוכה והפוגענית בה משתמשים חברי מועצה, ובמקום לנהל דיון ענייני, מתנהלת התגוששות מכוערת ברמה שאינה הולמת אפילו את שוק הפשפשים.

הסרטון מדבר בעד עצמו וכל אחד שיסיק את המסקנות לעצמו.

בתוך כך התבטאו בכירים בעירייה שכל עוד מבקר המדינה לא יאמר את דברו ויקבע מי הם 'הטובים' ומי הם 'הרעים' בסאגה הזאת, נהיה צפויים לעוד מחזות מבישים מעין אלה ואת המחיר ימשיכו וישלמו תושבי העיר.

 

תגובות

תגובת עיריית קריית שמונה על החלטת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעניין בקשת חברת 'כחול לבן' מיום 19.6.2016: 'כחול לבן' קיבלו היתר בנייה ב  30.12.15 לפי החלטת ועדה מיום 8.6.15. ראוי לציין, כי ההיתר ניתן לאחר שוועדת ערר דחתה, בספטמבר 2015, ערר שהוגש על ידי חב' גלאור.

תנאי ההיתר היו שגרתיים (דו"ח מודד גבולות, בדיקת בטונים וכו'). בנוסף, הוספה בהיתר הערה, כי מתן טופס 4 יותנה רק לאחר סלילת כביש ארלוזורוב הכולל ביצוע של 92 חניות נוספות. הוספת ההערה, נעשתה למרות שהדבר לא נכלל בהחלטה על מתן ההיתר מיוני 2015, או בהחלטת ועדת הערר שבאה לאחריה.

היזמים פנו וביקשו לבטל את הוספת התנאי, בטענה שהדבר לא נכלל במסגרת ההחלטה על מתן ההיתר, ואיננו נובע מהתב"ע המתייחס למקרקעין. יתר על כן, ציינו היזמים כי אין מקום 'להעמיס' עליהם פתרון בעיות תנועה של העיר, שבאחריות הרשות.

ביום שלישי האחרון התקיים דיון בוועדה המקומית, ביחס לטענותיהם הנ"ל של היזמים. בדיון נשא דברים גם בא כוחם של היזמים, וחזר על טענותיו. חברי הוועדה ביקשו להתעדכן מתי ייסלל הכביש, שכן סלילתו חשובה לאינטרס הציבורי, ותביא לתוספת של מקומות חניה רבים באזור, שידרשו לאור הקמת המבנה החדש.

לאור התפתחות חיובית צפויה בעניין סלילת הכביש, ולאור העובדה שעוד לא הגיע השלב למתן טופס 4 החליטה הוועדה כי העניין ידון בעוד חודשיים.

חבר הוועדה אלי זפרני הודיע, עוד לפני שהחל הדיון, כי מאז שמכר את המקרקעין נשוא הבקשה, אין לו עניין כלכלי או אחר במקרקעין או בהיתר. נאמר לו, כי לאור דבריו, אין לו ניגוד עניינים, אך אע"פ כן, הוא בחר לצאת מהדיון, מתוך זהירות ובכדי למנוע לזות שפתיים".

 

– אלי זפרני המשנה לראש העיר: "יורם מלול, מאז שהפסיד לניסים מלכה על ראשות העיר ולי כמספר 2 שלו,

לא מפסיק לרדוף אותי, להשמיץ אותי ולהעליל עלי עלילות שווא שלא היו ולא נבראו.

מה שהיה בישיבת בניין ערים זה שיא חדש בו הוא שיקר במצח נחושה כאשר הוא יודע את האמת שאני כבר כמה שנים לא בעל הנכס, ולמרות זאת הוא מעליל עלי עלילות שווא.

לא נותרה בידי ברירה אלא לתבוע את מלול על הוצאת דיבה ולשון הרע".

 

– יורם מלול חבר המועצה: "אלי זפרני ניכנס לדיון לאחר שהועדה לתכנון ובניה, קיבלה החלטה העלולה לפגוע באינטרס הכלכלי שלו, על רקע היותו אחד מבעליו של בניין שנמצא בתהליך מכירה ועדיין רשום כמשועבד.

הועדה החליטה כי לא יינתן טופס 4 לבניין עד שראש העיר יצביע על פתרון לסלילת כביש שאמור לייצר חֲנַיות שיתנו מענה לבניין זה שהוקם ללא חֲנַיות, משום כך אלי היה נסער וביחד עם אחיינו חבר המועצה בוזגלו ניסו לטמון לי פח.

אלי מתגרה ומתריס תוך שהוא עומד בצורה מאיימת ואחיינו מצלם.

למרות כל ההתגרויות ניתן לראות בסרטון שאני ממשיך לשבת למרות החשש שכונן בתוכי שהוא עומד לתקוף אותי ואת המהנדס פיזית.

אכן אמרתי כי בעבר חיסלתי חתולי רחוב כפרפרזה על עברי כקצין משטרה ומלחמתו בפשע ובפושעים, בדיעבד היה נכון

לכנות אותו "הפודל של ניסים", כמי שמבצע את דבריו של ראש העיר מבלי להקדיש מחשבה יתרה.

בשום שלב לא איימתי עליו, אני הוא המאוים באירוע המביך הזה, המתנהל תחת הנהגתו של ראש העיר מלכה.

ההבדל בין זפרני לביני שהוא נלחם ומגן על האינטרס הפרטי שלו ואני לעומתו נלחם למען האינטרס הציבורי. אמשיך במאבקי זה ככל שיידרש".

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad