היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מקבלי אות הכבוד של קריית שמונה לשנת תשע"ח – 2018

"אירוע מרגש כזה נזכור לכל החיים", אמרו מקבלי אות הכבוד ובני המשפחה. "היה אירוע מוצלח, מכבד ומרגש. אי אפשר היה לבקש יותר. לדבר כזה לא ציפינו. הופתענו מהמקצועיות ומתשומת הלב לכל הפרטים הקטנים".

בטקס מרשים, מיוחד ומרגש שנערך ערב ל"ג בעומר בהיכל התרבות בקריית שמונה, חולקו 24 אותות כבוד לאנשים מיוחדים שנבחרו בשל פעילותם רבת השנים בבניינה של העיר.

ראש העיר הרב ניסים מלכה שיזם את האירוע, אמר למקבלי אות הכבוד: "אני שמח ונרגש לקיים ערב מיוחד זה בו אנו מוקירים תושבים ואנשים מיוחדים שתרמו לעיצוב הקהילה הכל-כך מיוחדת בקריית שמונה. כשאני מביט בכם ויודע את פועלכם לאורך השנים הרבות למען הקהילה בקריית שמונה, אני מתמלא גאווה. אתם, הפנים היפות של קריית שמונה".

ראש העיר הוסיף: "בהזדמנות זאת אני מבקש להודות לחברי וועדת הבחירה על עבודתם המקצועית והמסורה. אין ספק שנבחרו אנשים ראויים שהיו שותפים משמעותיים להתפתחותה ולעיצובה שלנו".

מרגש היה לראות על בימת ההיכל את האנשים שהיו שותפים בבניינה של העיר ואנשים שתרמו ותורמים רבות לחיזוק הקהילה בעיר.

מלאכת הפקת האירוע הוטלה על דובר העירייה דורון שנפר שהיה אחראי גם על הפקת האירוע אשתקד. לאירוע הגיעו כ-600 בני משפחה ותושבים.

 

דובר העירייה דורון שנפר שגם הנחה את הטקס אמר: "תושבי קריית שמונה ידועים כקהילה חמה, תומכת, המאופיינת בערבות הדדית, ואתם, מקבלי אות הכבוד, חוד החנית שלנו. בפעילותכם רבת השנים הנכם מהווים דוגמא ומופת לתושבי קריית שמונה והגליל ולדורות הבאים. עיריית קריית שמונה מביעה בזאת את תודתה העמוקה בשם כלל תושבי העיר שנהנו וייהנו עוד שנים רבות מפעילותכם הברוכה למען הקהילה בקריית שמונה והאזור. תודה לחברי וועדת הבחירה על הזמן הרב שהקדישו בבחירת מקבלי אות הכבוד. כמי שישב בוועדה אני חייב לומר שהם עשו זאת במקצועיות ראויה לשבח".

בעיריית קריית שמונה ביקשו להודות למי שהיה אחראי על הפקת הערב לדובר העירייה דורון שנפר שעבד לילות כימים על התכנים וההפקה, למנכ"ל רשת המתנ"סים אלעד קוז'יקרו על הארגון המופתי ועל הסיוע הרב בהצלחת האירוע ולמזכירת לשכת ראש העיר לימור ביטון על עבודה מאמצת סביב השעון ומכל הלב.

דובר העירייה ביקש להודות "למנהל היכל התרבות מאיר מרציאנו על העזרה והסיוע הרב במהלך הערב ובימים שקדמו לו, לרן דנינו מסטודיו גולן, לסיגל צרפתי, לאגף חזות העיר, לעובדי החברה למתנ"סים, לקובי דה שואו, ליניב נגרי, לשלומי אפריאט, למשפחות מקבלי אות הכבוד על שיתוף הפעולה ולכל מי שסייע בהצלחת הערב המושקע".

במהלך האירוע הוקרנה על גבי מסך ענק מצגת המספרת את סיפורו של כל מקבל אות הכבוד לצד תמונות ממהלך חייו. בנוסף הוקרן סרט המספר את סיפורה של קריית שמונה מימי חלסה ועד עצם היום הזה.

מקהלת הזמר העירונית, הבוגרת והצעירה, בניצוחה של אולגה לוי הנעימו בשירה במהלך הערב.

אסתר קרפל ברכה בשם מקבלי אות הכבוד: "אני מודה לראש העיר שיזם את הערב. תודה להנהגת העיר ולכל תושבי קריית שמונה שזוכרים את  העבר. רק מי שזוכר ומכבד את העבר, יכול להצליח בעתיד. אנחנו מתרגשים מאוד מגודל המעמד ומודים על הכבוד שאתם מעניקים לנו. נמשיך לתרום למען העיר קריית שמונה ותושביה".

 

מקבלי תעודות אות הכבוד של קריית שמונה על פעילותם המבורכת למען העיר קריית שמונה ולרווחת תושביה הם (לפי א-ב):

יואל אברהם, אלברט אדרי, אילן אדרי, דוד אוחיון, יגאל אורג, יעקב אפללו, ציונה אפריאט, רחלי אקיקוס שומר, רחמה בן דוד, ידיד בנימין, רחל גולדשטיין, יוסף המרשלג, יחיא וקנין, עדי זיידמן, יהודית חזן, אתי חי-דוידי, רפאל חסין, אסתר כהן, דוד מרציאנו, יוסף סקיאן, סילבי פרטוק, סמדר קבסה, מלכה קמרי ואסתר קרפל.

.

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad