היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

משדרגים את אתר "למען שמו-נה באהבה"

לפני 5 שנים הוקם אתר "למען שמו-נה באהבה", מתוך צורך לרכז את כל הפעילות החברתית ותורנית בעיר. הרעיון היה להציג את כל זמני התפילות, השיעורים, המקוואות בעיר, וכן לעזור לפרסם ולקדם את כל האירועים, ההרצאות והפעילויות באזור. האתר נבנה במערכת פשוטה ע"י מתנדבים וכל בהתנדבות, למען הקהילה.

עם הזמן האתר תפס תאוצה וצבר מידי יום מאות כניסות ואלפי כניסות, בעיקר בזמני החופש, כשמטיילים רבים ברחבי הארץ מוצאים את המניין הקרוב, המקווה המתאים והשיעור המעניין דרך האתר (ראשונים בגוגל בכל התחומים הללו!).

לאחר שנה נבנו לכל האירגונים בעיר (יד עזרא, כולל "חזון עובדיה", "בית יהודה", חב"ד, "תפארת" ועוד) מיני סייטים (דפים יחודיים) המציגים את כל הפעילויות שלהם.

בנוסף, קיים באתר פורום גמ"ח צדקה עם מעל 300 פריטים ו-10,000 כניסות. באמצעות הגמ"ח בגדים, מכשירי חשמל, רהיטים ועוד עוברים מתורמים לנזקקים בקלות.

חשוב לציין שמאחורי האתר עומד ארגון שפועל כל כולו בהתנדבות מלאה. עד היום הארגון עזר למאות משפחות, נערים במצוקה ואברכים.

 

בואו נשדרג

אחרי 5 שנים, ואחרי שהושקעו אלפי שעות בתפעול האתר, הגיע הזמן להשתדרג ולעבור למערכת יותר חכמה, איכותית וגמישה.

לשם כך מבקש הארגון את עזרתם כדי שכולנו נזכה להיות שותפים לזיכוי הרבים צריכים סכום סמלי של 5,000 שקלים שיעבור לטובת מתכנת (הוא תורם 70% מהעבודה), שרתי אירוח, מערכות מתקדמות (תבניות, מודולים וכו'), גרפיקה וכו'.

הארגון שמתקיים מהוראות קבע ותרומות מזדמנות לא יכול להשתמש בכספי תורמים שמכוונים להאכיל עוד משפחה בשבת, לטובת אתר אינטרנט, אך אם אתם מבינים את גודל זיכוי הרבים וההשלכות של אתר כזה, אתם מוזמנים להשתתף איתנו בבנייה של האתר החדש.

לשם כך בנו מנהלי האתר קמפיין בהידסטארט (Headstart) בו כל אחד יכול לתרום כאוות נפשו (יש גם תשורה לתורמים).

לתרומה לחצו כאן:


 

אולי יעניין אותך

Bottom ad