היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

משרד הרישוי בקריית שמונה לא ייסגר

 

בשבוע שעבר, ללא תכנון מראש, עובדת המשרד סיימה את עבודתה.

היות והודעת הסיום לא לוותה בפרוצדורה המקובלת (הודעה מוקדמת, אפשרות לקלוט עובד אחר במקומה), נוצר מצב שהמשרד נסגר לקבלת קהל.

מורי הנהיגה, שהם אחד הלקוחות המרכזיים, המשיכו לקבל שירות חלקי במשך מספר שעות במהלך יומיים בשבוע.

הנפגעים העיקריים, איך לא, היו התלמידים והנהגים שנזקקו לשירותים אותם לא ניתן לקבל באמצעות האינטרנט כמו: לנכים, שלילת רישיונות נהיגה והצגת מסמכים במקרים אותם דורש החוק. השירותים האלה הופסקו, ומי שרצה לקבל את השירות נדרש לנסוע לצפת או טבריה.

עם היוודע דבר הסגירה, פנה ראש העיר הרב ניסים מלכה לשר ישראל כץ וביקש ממנו להמשיך ולהפעיל את השירות לטובת הנהגים בקריית שמונה והאזור הסמוך.

"חדשות הגליל" פנה גם הוא למשרד התחבורה בשאילתא: מדוע שירות כה חשוב נשלל בהינף יד מתושבי קריית שמונה?

הדרך בה מתייחסים מספר משרדי ממשלה לשירותים שהם אמורים לספק לתושבי קריית שמונה והקלות הבלתי נתפסת לסגור או לא לספק שירותים, גם כאשר יש תקלה מן הסוג הזה, בלתי נסבלת.

נציין, שבתגובת משרד התחבורה נאמר שהאחריות היא של העירייה, אולם, מאידך, אין ביכולתה של העירייה להעמיד עובד ללא הכשרה מתאימה, אלא עדיין הפתרון, לפחות הזמני נמצא בניוד עובד ממשרד אחר למשרד בקריית שמונה.

אתמול (חמישי) התקבלה תשובתו של שר התחבורה ישראל כץ לראש העיר ול'חדשות הגליל' על מציאת הפתרון עד שייקלט עובד קבוע לתפקיד.

ואכן, מאמציו של ראש העיר הרב ניסים מלכה נשאו פרי והמשרד יפתח כאמור ביום ראשון הקרוב.

ראש העיר הרב ניסים מלכה: "מיד כשנודע לי על ההחלטה לסגור את משרד הרישוי, פניתי לשר התחבורה ישראל כץ ואנשי לשכתו כדי שיתערבו בעניין. אני שמח לבשר לציבור התושבים בקריית שמונה וביישובי הגליל כי בעקבות פנייתי לשר התחבורה, משרד הרישוי בקריית שמונה ימשיך לפעול בעיר החל מיום ראשון הקרוב. אני מודה לשר התחבורה ישראל כץ ולכל הצוות שלו על הסיוע רב שהם מעניקים לנו בחיזוקה של קריית שמונה ולרווחת תושבי העיר והאזור כולו".

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad