היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מתחברים לאנרגיה סולארית ונפרדים מחשבון החשמל

 

 

 

"המרכז לצמיחה פיננסית",  מבית בנק הפועלים הוקם במטרה לסייע לכלל אזרחי ישראל, להגיע לצמיחה פיננסית במישור האישי, המשפחתי והעסקי, באמצעות הנגשת ידע וכלים פיננסיים דרך סדנאות שיתקיימו במהלך כל השנה (ללא תשלום).

 

שבוע הבא תתקיים סדנה בנושא אנרגיה סולארית בגולן. רובנו מכירים את המונח "אנרגיה סולארית" ויודעים שמדובר באנרגיה ידידותית לסביבה. אולם מעבר לכך, בכוחה של אנרגיה סולארית לסייע לנו לחסוך משמעותית בחשבון החשמל של הבית או העסק, ואף לייצר עבורנו מקור הכנסה נוסף. במהלך הסדנה נכיר את עקרונות הטכנולוגיה הסולארית, נלמד כיצד לבחון את הכדאיות הכלכלית שבהקמת מערכת סולארית על גג הבית או העסק ונקבל כלים יישומיים לקבלת החלטה מושכלת יותר.

 

הסדנה מיועדת לכל אדם שבבעלותו או שבכוונתו לרכוש מבנה עם גג פנוי, ומעונין להוזיל את עלויות צריכת החשמל או לייצר מקור הכנסה נוסף.

רו"ח דן צרויה, מבעלי חברת "אתגרים", משרד ייעוץ עסקי ופיננסי המספק שירותי ניהול כספים יעביר את הסדנא במהלכו יסקור את נגוון האנרגיות הירוקות, בהתמקדות על מערכת פוטו-וולטאית, תוך הכרות  עם מודל מונה נטו ועקרונות ההסדרה החדשה ובחינת הכדאיות הכלכלית שבהקמת מערכת סולארית (עלות מול תועלת).

 

משך הסדנה כשעתיים וחצי. חצי השעה הראשונה תוקדש להתכנסות וכיבוד.

 

ההשתתפות בסדנה אינה כרוכה בתשלום אולם מותנית ברישום מראש.

 

הסדנא תתקיים ביום א' , 5.8.18 בסניף בנק הפועלים בני יהודה בשעה 17:00.

 

הרשמה באתר המרכז לצמיחה פיננסית:. https://www.fingrow.co.il/

אולי יעניין אותך

Bottom ad