היום ה-03 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

"נוריד מחירים ב"שופרסל שלי" בקריית שמונה"

נשיא ומנכ"ל חברת שופרסל, אפי רוזנהויז, נפגש שלשום (שני) עם נציגי "פורום גליל" מיסודן של צל"ע (צעירים למען עירנו), "שינוי כיוון", אגודת הסטודנטים תל-חי ומאהל המחאה, במכללה האקדמית תל חי. רוזנהויז, פנה אל ירדן ארליך, יו"ר תנועת שינוי כיוון, וביקש  לתאם פגישה בצפון עם נציגי הפורום. הפגישה, שנערכה במכללה האקדמית תל-חי, היא תוצאה של המאבק האחרון והפנייה של פורום גליל ליו"ר IDB, נוחי דנקנר, בדרישה להוזיל לאלתר את מחירי סניף "שופרסל שלי" בקריית שמונה.

רוזנהויז הציג בפני נציגי הארגונים את תהליכי ההוזלה הצפויים בסניף המקומי והבטיח כי ביום שאחרי החגים, ולאחר שההוזלות והמבצעים יסתיימו, שופרסל תוריד מחירים באופן משמעותי ותהפוך את הסניף בקריית שמונה לאחד הסניפים הזולים בישראל.

כמו כן, סוכם כי מחירי סניף "שופרסל שלי" בעיר יעמדו לבקרה מתמדת של נציגי הפורום ובמידה ויתגלו פערים, שופרסל תפעל להוזיל את המחיר. בנוסף, סיפר רוזנהויז כי בעתיד הנראה לעין, צפוי להיפתח בקריית שמונה סניף של "שופרסל דיל", מותג הדיסקאונט שמפעילה החברה.

אביב עזוז, פעיל חברתי בפורום גליל: "אני שמח וגאה בהצהרה של נשיא ומנכ"ל שופרסל, אפי רוזנהויז, בפגישה איתו הצגנו את הנקודות הכואבות לנו כתושבי אצבע הגליל, הייתה לנו שיחה ישירה וכנה, אפי הפגין בדבריו הבנה לצרכינו כתושבים והבטיח לעשות כל שביכולתו לשינוי המצב הקיים. בהזדמנות הזו אנו רוצים להודות לכל תושבי אצבע הגליל שבזכות המעורבות שלהם והנכונות שלהם הצלחנו להוביל שינוי".

 

פריצת הדרך מול שופרסל הייתה רק לפני כשבוע עם הודעתו של דוד לוי, עוזרו של נוחי דנקנר, כי בעקבות המכתבים שהפנה הפורום לנוחי ולהנהלת IDB, בנושא המחירים הגבוהים ברשתות השיווק באצבע הגליל, נערך דיון משותף של יו"ר דירקטוריון קבוצת שופרסל נוחי דנקנר והגורמים המקצועים ובסופו הוחלט להוריד את מחירי המוצרים ב"שופרסל שלי" בעיר.

נציגי קבוצתIDB  חזרו על מחויבותה של IDB לפיתוח וחיזוק אצבע הגליל ותושביו וסיפרו לנוכחים על הידידות הכנה של נוחי לקריית שמונה והאזור מאז מלחמת לבנון השנייה. הבשורה מהמפגש תשפיע על חייהם של 60,000 תושבי אצבע הגליל ועל כך מודים חברי הצוות הן לנוחי דנקנר והן לתושבים.

בתום הפגישה אמרו חברי הצוות שפניהם עכשיו אל רשת מגה, המפעילה בקניון 8 סנטר את סניף "מגה בעיר" מהיקרים ביותר בישראל.
"המציאות משתנה לנגד עיננו, אנחנו עדים לתהליך שבו מתחילות ענקיות קמעונאות שפועלות בארץ כדוגמת שופרסל וסופר-פארם להבין, שמעבר לשיקולים כלכליים, חייבת להשתלב בעסקיהם השקפה שחותרת לצדק חברתי. תיקון העיוותים בפריפריה לא יכול להיות זהה לתמחור בישובים חזקים. אנו קוראים לרשת מגה לנהוג בהגינות ולהוריד את מחירי המוצרים לאלתר. אולם, לא נסתפק בקריאה בלבד, וביום ראשון ייצא מכתב למנכ"ל מגה ריבוע כחול, זאב
וורמברנד, שידרוש את שינוי המותג הפועל בקרית שמונה למגה בול. אנו מקווים העניינים יוסדרו בהידברות", אומרים חברי הפורום.
הישגי "פורום הגליל" הוא תוצאה ישירה של שיתוף פעולה בין ארבעת הארגונים המרכזיים כאן: אגודת הסטודנטים, מאהל המחאה, צל"ע ושינוי כיוון.  ההצלחה מול שני גופים כלכליים מהחזקים במשק הישראלי, מראה שההחלטה לשיתוף פעולה הייתה נכונה וחכמה

אולי יעניין אותך

Bottom ad