היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

נחנכה גינת הכלבים הראשונה בעיר

השבוע נחנכה גינת הכלבים הראשונה מסוגה בקריית שמונה.

הגינה בעלות של כ-400 אלף שקלים ממוקמת צמוד לפארק המשחקים הירוק, סמוך לצומת המצודות.

בעקבות הרצון לתת מענה לאוכלוסיית בעלי הכלבים בעיר התארגנה לפני כשנה קבוצה של תושבים אכפתיים אשר החליטה לפעול יחדיו להקמת גינת כלבים בעיר. גינות כלבים, אשר נפוצות בעיקר בערים הגדולות במרכז הארץ, פינות מגודרות ומתחמות בגנים ציבוריים המאפשרות שחרור כלבים ללא רצועה מבלי שתגרם הפרעה לשאר המשתמשים בגן. פינות אלו מכילות מתקני משחק ייחודיים לכלבים, שילוט מתאים, ספסלי פיקניק, אשפתונים וכו' ומהווים מוקד מפגש והנאה לבעלי הכלבים.

בעקבות התארגנות הקבוצה וקריאת התושבים, התגייסה עיריית קריית שמונה ליוזמה והשבוע לאחר עבודות תיכנון ובנייה שנמשכו מס' חודשים אפשר כבר לברך על המוגמר ובימים הקרובים  תיפתח הגינה לציבור הרחב.

"עיריית קריית שמונה, בהובלתי, מברכת על כל יוזמה קטנה או גדולה שצומחת מהקהילה ומטרתה להטיב ולחזק את איכות החיים בעיר. לאחרונה נדרשנו לטפל באופן ממוקד בסוגיית הכלבים המשוטטים בעיר לאחר תלונות רבות של התושבים, היוזמה להקמת גינת כלבים היא שירות חשוב והכרחי לציבור בעלי הכלבים בעיר שומרי החוק. בזכות שיתוף הפעולה בין הרשות לתושבים הצלחנו לסיים את הקמת גינת הכלבים הראשונה בעיר ונרחיב מיזם חשוב זה גם לשכונות נוספות בעיר", ציין ראש העיר ניסים מלכה.

מנכ"ל העירייה אשכול שוקרון: "אנו נמצאים בעיצומה של תנופת פיתוח בעיר. לצד הקמת שכונת יובלים, אנו משדרגים כבישים, מקימים מגרשי ספורט ומגרשי משחקים ונותנים מענה לכל אוכלוסיות העיר. אני גאה שהצלחנו להקים את גינת הכלבים הראשונה בקריית שמונה ומודה לכל מי ששיתף עמנו פעולה משלב התכנון ועד לסיום העבודות".

בעירייה מתכוונים לפעול בשיתוף פעולה עם התושבים לאיתור מתחם נוסף לצורך הקמת גינת כלבים נוספת ברחבי העיר.

בטקס חנוכת גינת הכלבים השתתפו עשרות בעלי כלבים שהגיעו לטקס והודו לראש העיר ולאנשי הרשות על היוזמה הברוכה.

לא מדובר רק בגינת כלבים, אלא בפינת חמד לכל המשפחה, בה ניתן לעשות "על אש" באמצעות מנגלים קבועים שהוצבו במקום.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad