היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

נעצרו חשודים עם סמים ותחמושת

 

נעצרו חשודים עם סמים ותחמושת

בפעילות משטרת קריית שמונה בוצע השבוע חיפוש עפ"י צו בית משפט בביתו של תושב העיר בשנות ה-50 לחייו. במהלך החיפוש נתפס בביתו חומר החשוד כסם, ג'וינטים וקססות של חשיש וקנאביס בכמות שאינה לצריכה עצמית, וכן תחמושת שכללה כדורים של כלי נשק שונים. החשוד עוכב לחקירה בתחנת המשטרה, נחקר ונעצר. שוחרר למחרת בסיום החקירה בתנאים מגבילים.
בחיפוש נוסף שביצעה המשטרה עפ"י צו בית משפט בבית חשוד תושב אחד הקיבוצים באזור בשנות ה-30 לחייו, נתפס חומר החשוד כסם במשקל של כ-40 גרם, כמות שאינה לצריכה עצמית. החשוד נחקר בתחנת המשטרה, מסר את גרסתו ושוחרר בסיום החקירה בערבות.

 

 

הזהרו מכלבים

תופעת הכלבים המסוכנים בעיר הולכת לקבל טיפול ממוקד של המשטרה, השיטור העירוני והווטרינר.

בתקופה האחרונה נפוצה 'אופנת ההופעה של בעלי כלבים מסוכנים עם בעליהם' ברחבי העיר.

הכלבים המסוכנים (על פי הגדרת המחוקק) תקפו לא פעם עוברים ושבים, גם ילדים וחסרי ישע. ברוב המקרים נמנע אסון, אולם הפחד אותו מטילים בעלי הכלבים והפוזה של 'תזהרו ממני אני כלב בן כלב', הולכת להסתיים. זאת בעקבות החלטה שקיבלו הרשויות בעניין.

"קיבלנו תלונות רבות על הפחדה והסתובבות עם כלבים מסוכנים. יש טענות מתושבים על כך שהם פוחדים להסתובב במקומות בהם יש כלב מסוכן שאינו קשור כהלכה. לא ניתן שמישהו בעיר ישדר אלימות באמצעות הכלב המסוכן שלו", אמרו

בתוך כך, יחידת האכיפה העירונית ממשיכה בפעילות נחושה בשת"פ הוטרינר העירוני והמחלקה המשפטית כנגד בעלי כלבים מסוכנים המוחזקים שלא כדין וזאת עד לחיסול התופעה בצורה מוחלטת.
על החזקת כלב מסוכן יש שורה של הגבלות ובהן :
החזקת כלב מסוכן מותרת רק בידי בני 18 ומעלה.
החזקת כלב מסוכן ברשות הפרט חייבת להיות באופן שלא יוכל לצאת מהמתחם הסגור תוך הצבת שלטי אזהרה ובמידה שיש בסביבה אדם מתחת לגיל 16, גם שימת רסן על פיו של הכלב.
כלב מסוכן ברשות הרבים יימצא עם רצועה שאורכה לא יעלה על שני מטרים ופיו חסום ברסן. חובה שלמחזיק הכלב תהיה שליטה מוחלטת בכלב.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad