היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

סטף ורהיימר אורח פורום מנכ"לים גליל עליון

לבקשתו של סטף, שיתפו אותו התעשיינים בקשיים עימם הם מתמודדים בייצור תעשייה בפריפריה. בין היתר מנו את מיעוט חברות ההייטק, קושי לגייס כוח אדם מקצועי, מיעוט מהנדסים ואנשי שיווק מנוסים, העדפת המדינה אזורי תעשייה במרכז הארץ, חסמים ביורוקרטים, שינוע וריחוק מהנמלים, וצורך ביותר שיתופי פעולה בין התעשיינים באזור.

סטף ורטהיימר שמע את המשתתפים, השיא עצות, ובחלק מהנושאים שהעלו משתתפים הוא יסייע אישית בפתרון עם ניסיונו וקשריו. לדבריו התעשייה בגליל איכותית. "לכו יותר על ייצוא. הכלכלה הישראלית תצמח אם יותר תעשייה תלך לייצוא".

פול שטיינר מנכ"ל חוליות ויו"ר פורם המנכ"לים אמר כי לגליל העליון בעיות ייחודיות עקב הריחוק והיותם של היישובים "הפריפריה של הפריפריה". שטיינר ציין "אנחנו לא מסכנים. התעשייה בגליל מצליחה ברובה, אולם בכדי לשמור על המשך צמיחה אנחנו צריכים להתאמץ יותר משום הקשיים האובייקטיביים שלנו".   

 

גיורא זלץ ראש מועצה אזורית הגליל העליון שהגיע לתפקיד הנוכחי מניהול בתעשייה ציין "אנחנו צריכים יותר לשתף פעולה בין המפעלים באזור. לשתף בידע ובקשרים, בהיבטים של משאבי אנוש, של הכשרת עובדים, של זיהוי הזדמנויות. סטף ורטהיימר הוא איש חזון וביצוע משכמו ומעלה והוא נכון לשתף אותנו בידע, בעצה ובניסיון הרב שצבר, ולסייע לתעשייה בגליל ולצמיחה הכלכלית בפריפריה". 

אולי יעניין אותך

Bottom ad