היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

'עירי קריית שמונה' המפגש השנתי לזכרו של יהונדב מזרחי ז"ל

התלמידים שהשתתפו בפרויקט "עירי קריית שמונה" קיבלו את הספר שכתב יונדב מזרחי ז"ל, "משל האצבעות" שמלמד אותנו על כוחו הקסום של שיתוף הפעולה

השבוע נערך בפארק הזהב יום שיא לימודי לתלמידי כיתות ד' מבתי הספר בקריית שמונה.

לאורך השנה למדו התלמידים על עברה של העיר, על אתרים היסטוריים בעיר, על אירועים משמעותיים לאורך השנים ועל המנהיגים המקומיים מתחומים שונים זאת כחלק מלימודי מולדת, חברה ואזרחות.

יום השיא נערך במעמד ראש העיר אביחי שטרן, סגנית ראש העיר והממונה על החינוך ד"ר אביב ויצמן זריהן, מ"מ וסגן ראש העיר אופיר יחזקאלי, מנהלת אגף החינוך סיגל כהן, מנהלת פסג"ה ליאת טובול, מנהלות בתי הספר, מחנכות כיתה ד', מנהלי אגפי העירייה ועובדי אגף החינוך.

יום השיא התקיים ביום אזכרתו של יונדב מזרחי ז"ל שהיה מנהל אגף החינוך ומנהל פסג"ה בקריית שמונה. מזרחי היה דמות חינוכית מוכרת שהחל את מסורת הלמידה על העיר. הטקס התנהל בנוכחות בני משפחתו.

השנה הנושא המרכזי בלימודי עירי קריית שמונה היה בסימן "אחדות וייחודיות". יום השיא נפתח בברכת ראש העיר שטרן וסגניתו אביבה זריהן-ויצמן.

"אין עבר בלי עתיד ואין לנו זכות קיום אם לא נלמד, נכבד ונוקיר את האנשים שבנו את קריית שמונה. אני גאה בתלמידי העיר על  הבקיאות שהם מגלים בנעשה בעיר, בעבר ובהווה. אין לי ספק כי ככל שיודעים יותר דברים על עירנו, כך גם מתחברים ואוהבים יותר את קריית שמונה", אמר ראש העיר אביחי שטרן.

סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך ד"ר אביבה ויצמן זריהן: "הפרויקט 'עירי קריית שמונה' הינו עמוד התווך שקבע יהונתן מזרחי ז"ל, אחד מאושיות החינוך של העיר. על עמוד תווך זה, אנו נמשיך ונבנה את המורשת והגאווה העירונית שלנו בשיתוף פעולה ובאחדות. רק כך ננצח".

אבישי מזרחי בנו של יונדב, סיפר על דמותו של אביו והדרך החינוכית המיוחדת בעבודתו כמנהל.

לאחר הברכות והטקס אותו הפיקו תלמידי בית הספר תל חי, השתתפו  התלמידים בפעילות תחנות.

צוות המארגנים ציינו בסיפוק את הרצינות, הלמידה  ושיתוף הפעולה עם צוותי בתי הספר לאורך כל השנה  דבר שהביא להצלחת היום.

בעירייה ביקשו להודות לצוות אגף החינוך ולדוד שבת על ניהול הטקס המכובד.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad