היום ה-13 בספטמבר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פועלים בצפון

בהמשך לסיור קודם שקיים יו"ר הבנק ראובן קרופיק בחודש שעבר, אשר בעקבותיו הכריז בנק הפועלים על הגדלת תקציב הקרן החברתית "פועלים בקהילה" ב – 10 מיליון ₪, שב יו"ר הבנק לסיור מקיף נוסף ביישובי קו העימות בגבול הצפון ונפגש עם ראשי היישובים שפונו.

יו"ר הבנק נפגש עם ראש המועצה האזורית גליל עליון גיורא זלץ, ראש העיר קריית שמונה אביחי שטרן וראש מועצת מטה אשר משה דוידוביץ, על מנת לדון באתגרים ובצרכים של תושבי הצפון המפונים, ובכללם אתגר החינוך והצרכים המתהווים ליום שאחרי חזרת  התושבים לבתיהם בצפון. כמו כן, הם דנו במצב העסקים והתיירות שממשיכים לספוג פגיעה קשה בעקבות המלחמה.

הסיור נועד לאמוד את הצרכים הקיימים והמתהווים של הקהילות שפונו, במסגרת פעילות קרן "פועלים בקהילה", הקרן החברתית של בנק הפועלים שיו"ר הבנק עומד בראשה. הקרן תומכת במאות פרויקטים חברתיים בפריפריה החברתית והעסקית בישראל מאז שהוקמה בשנת 1982 ובאופן מוגבר מאז ה-7.10.

את פתיחת הסיור הקדיש היו"ר ראובן קרופיק לביקור במוקד האסון במג'דל שמס בו נרצחו 13 ילדים ונערים מפגיעת טיל של חיזבאללה. היו"ר נפגש עם ראש המועצה דולאן אבו סאלח וחלק ממשפחות ההרוגים כמו גם עם עובדי סניף הבנק, היחיד בישראל עם נציגות של סניף בישוב.

בסיור לקחו חלק גם נעמה הלוי פאר, מנהלת האגף לבנקאות חברתית בבנק הפועלים, ועמרם מצנע, העומד בראש הקרן החברתית הנוספת של הבנק, קרן "פועלים לתקומה", אשר הוקמה באוקטובר 2023 לשיקום הקהילות שנפגעו  ב-7.10.

במהלך הסיור  סוכם על הנעת מהלך "הוראה מתקנת" בבתי ספר של תלמידים מפונים מהצפון. פרויקט זה יכלול מערך חינוכי מותאם אישית, ויספק סיוע פרטני וקבוצתי לתלמידים על מנת לעזור בצמצום פערים לימודיים והעצמת החוסן האישי של התלמידים.

יו"ר בנק הפועלים ראובן קרופיק: "הסיור מבטא את ההזדהות הגבוהה של הבנק עם החברה והקהילה בישראל, וההבנה שארגון עסקי שצומח מהקהילה מחויב להצלחתה ולחוסנה. נמשיך להיות קשובים לצרכים שעולים מהקהילות הפזורות ונפעל לחזקן.

הביקור במג'דל שמס מקיים את ההזדהות העמוקה של הבנק עם הקהילה הדרוזית, בהמשך לשנים ארוכות של תמיכה ושותפות עם הקהילה, הן במיזמים חברתיים של פועלים בקהילה והן בנוכחות עסקית, במיוחד בתקופה זו".

 

בתמונה": ראובן קרופיק, דולאן אבו סאלח, מופיד עמר.

אולי יעניין אותך

Bottom ad