היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פלילים: חנה בבריונות ואיים על הפקח; מסיבות טבע; סמים

חנה בבריונות ואיים על הפקח

בפעילות יזומה של יחידת האכיפה העירונית בקריית שמונה כנגד עבירות חנייה המקפחות זכות משתמשי הדרך ומפריעות לתנועה, נרשם השבוע דוח חנייה לרכב שחנה בצורה בריונית והיווה הפרעה. בעל הרכב התרעם על רישום הדוח, קילל והחל לאיים על הפקח המסייע. הנהג הגדיל לעשות כשאיתר את מספר הנייד של הפקח והמשיך לאיים עליו טלפונית. הפקח הזעיק למקום כוח משטרתי, והחשוד הובא לתחנת המשטרה לחקירה, נעצר ולמחרת שוחרר בתנאים מגבילים.

 

 

סחרו בסמים ב'מסיבת טבע'

במהלך הסופשבוע התקיימה מסיבת טבע באחד הפארקים סמוך לקיבוץ להבות הבשן. במהלך המסיבה עוכבו לחקירה בתחנת המשטרה מעל ל-10 חשודים לאחר שסחרו בסמים במסיבה. החשודים נתפסו עם סמים מסוגים שונים: מריחואנה, כדורי אקסטזי ובולים. כל החשודים נחקרו בתחנת המשטרה ונכלאו. מדובר בחשודים בשנות ה-20 וה-30 לחייהם ממקומות שונים בארץ. מעצרם הוארך בבית משפט במספר ימים והחקירה בעיצומה.

 

 

כוחות הביטחון אבטחו את העדלאידע

כבכל שנה גם השנה התקיימה בעיר עדלאידע רבת משתתפים שחלפה ברחובות העיר. שוטרי משטרת קריית שמונה, פקחי השיטור העירוני ומתנדבי התחנה נפרסו במקום וברחובות הסמוכים במטרה לשמור על הסדר הציבורי, להבטיח את שלומם של החוגגים ולהכווין את התנועה בצורה בטוחה.

 

 

בריונים בשירות הסמים

בפעילות יזומה של שוטרי ופקחי יחידת האכיפה העירונית בקריית שמונה למיגור תופעת נהיגה בריונית המסכנת את משתמשי הדרך, נעצר רכב לביקורת שגרתית. ברכב נתפסו סמים בכמות שאינה לצריכה עצמית, מחולקים למנות בשקיות, וכן כסף רב במזומן. החשודים, תושבי הגליל המערבי בשנות ה-20 לחייהם, עוכבו לחקירה בתחנת המשטרה, נחקרו, מסרו את גרסתם ונעצרו. מעצרם הוארך בבית משפט במספר ימים והחקירה בעיצומה.

המקרים הללו הופכים לתופעה ותופסים תאוצה שלילית, ומאמצי המשטרה בהתאם.

מפקד משטרת קריית שמונה סנ"צ איאד פראג', חוזר ומזהיר את ה'אורחים הלא קרואים' הבאים 'לעבוד' בקריית שמונה בתחומי הפשיעה השונים, סמים, פריצות ועבירות תנועה, שהמשטרה תכביד את ידה ותצר את צעדיהם, על פי חוקי מדינת ישראל "לא נאפשר שקריית שמונה תהפוך למקום שעברייני סמים, רכוש ותנועה ירגישו בנוח. אנו ממשיכים לפעול בכל הדרכים העומדים לרשותנו, ובזמן הקרוב יהיו תוצאות מהפעולות שלנו".

 

 

נהג נגד כיוון התנועה עם תעודת עיוור

במקום רישיון נהיגה

בפעילות יחידת האכיפה העירונית השבוע, הבחין הצוות בנהג ברכב כשהוא נוהג נגד כיוון התנועה באחד הרחובות בעיר. הרכב נעצר לבדיקה והתברר כי מדובר בתושב אחד הכפרים באזור שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה עקב בעיה רפואית- היותו לבקן ובעל תעודת עיוור. הנהג עוכב לתחנת המשטרה, נחקר ונרשמו לו דוחות בהתאם. רכבו של הנהג נגרר והושבת ל-30 יום. משפטו ייערך בעוד כשבוע.

אולי יעניין אותך

Bottom ad