היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פלילים: חשודה שדקרה את בן זוגה | "היא גנבה אותי" | אכיפת תנועה ברחבי העיר | קטינים עם בנגים

חשודה שדקרה את בן זוגה

באחד הלילות השבוע התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על אירוע אלימות קשה בין בני זוג בקריית שמונה. שוטרים שהוזעקו למקום מצאו גבר ואישה בשנות ה-50 לחייהם, כשהגבר עם סימני דקירה בגופו והאישה עם סימני חבלות גם כן. הגבר הועבר לטיפול בבית חולים והאישה נעצרה, לאחר שמחקירה התברר כי היא זו שדקרה אותו. מעצרה של האישה הוארך בבית משפט במספר ימים. הגבר נעצר אף הוא לאחר שטופל בבית חולים, בגין תקיפת בת זוג, ומעצרו הוארך גם כן לצרכי חקירה. החקירה בעיצומה.

 

 

היא גנבה אותי

תושב קריית שמונה, חולה סיעודי, התלונן השבוע במשטרה כי הוא חושד במטפלת שלו שגונבת לו רכוש מהבית, רכוש הכולל תכשיטים, כסף, כרטיסי אשראי וצ'קים. המשטרה פתחה בחקירת המקרה. החשודה נחקרה במשטרה ומסרה את גרסתה. מדובר בחשודה תושבת קריית שמונה בשנות ה-50 לחייה. בוצע חיפוש עפ"י צו בית משפט בביתה של החשודה, ובחיפוש נתפס כל הרכוש הגנוב של המתלונן. החשודה נעצרה ושוחררה בהמשך למעצר בית. הרכוש הושב למתלונן על ידי המשטרה .

 

 

אכיפת תנועה ברחבי העיר

לאחרונה התגברו תלונות מתושבים בשכונות העיר על רכבים החונים שלא כחוק במקומות רבים בעיר. התלונות מתמקדות בעיקר בנושאים של חניה בתוך צומת, חסימת מעבר, הפרעה לתנועה וחנייה על מדרכה. הנהגים מתבקשים להחנות עפ"י החוק ובמקומות מוסדרים. משטרת קריית שמונה בשת"פ עם יחידת האכיפה העירונית, ימקדו את פעילותם במטרדי התנועה בכל רחבי העיר.

 

קטינים עם בנגים

בפעילות שוטרי יחידת האכיפה העירונית ופקחיה באחד הלילות השבוע, נראו שני קטינים שעוררו את חשד הצוות כאשר ניסו לזרוק שקית שהחזיקו בידם. כשהצוות התקרב אליהם, השניים השליכו את השקית על הרצפה והחלו להתרחק מהמקום. הצוות השיג את השניים ובבדיקת השקית נמצא כלי עישון סמים וחומר החשוד כסם. שני החשודים זומנו לתחנה לחקירה במחלק הנוער של משטרת קריית שמונה בליווי הוריהם.

אולי יעניין אותך

Bottom ad