היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פלילים: שני אחים שנעדרו, קטטה המונית ומעצרים, נעצר ללא רישיון ותחת השפעת סמים

במאמץ משולב נמצאו שני אחים שנעדרו שעות

השבוע התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח על היעדרות שני ילדים בני 11 ו-7 תושבי אחד הישובים באזור. שוטרי משטרת קריית שמונה, פקחי השיטור העירוני ושוטרי משטרת צפת בשילוב כוחות חיפוש נוספים יצאו לחיפושים נרחבים אחר שני הילדים אשר אמורים היו להגיע לבית הספר ומהשעה 08:30 בבוקר נעלמו עקבותיהם, ללא פלאפונים ובנסיבות לא ברורות. בוצעו חיפושים בכל רחבי האזור ועם רדת החשיכה אותרו שני הילדים בריאים ושלמים. הילדים הובאו לתחנת קריית שמונה וקיבלו אוכל ושתיה. אימם הגיעה לתחנת המשטרה, פגשה בילדיה והם הועברו להמשך טיפולה.

 

 

 

קטטה המונית ומעצרים

בסוף השבוע החולף התקבלה קריאה במוקד 100 של המשטרה על קטטה באחד הרחובות בעיר.

למקום הוזנקו כוחות שכללו את שוטרי תחנת קריית שמונה בשיתוף עם פקחי ושוטרי השיטור העירוני ושוטרי מג"ב שהגיעו תוך דקות ספורות למקום האירוע וביצעו הפרדה בין המעורבים. התברר כי מדובר באירוע תקיפה ואיומים על רקע סכסוך בין חברים. שלושה חשודים נעצרו, שני גברים תושבי כפר בגליל התחתון ואישה תושבת אזור חיפה. החשודים נחקרו בתחנת המשטרה בגין המיוחס להם ונכלאו. בית משפט האריך את מעצרם במספר ימים בהתאם לבקשת המשטרה, ובסיום החקירה שוחררו החשודים בתנאים מגבילים. התיק יועבר לעיון התביעות לבחינת הגשת כתבי אישום כנגד החשודים.

 

 

נעצר ללא רישיון ותחת השפעת סמים

משטרת ישראל ממשיכה במאבקה חסר הפשרות בקטל בכבישים. המשטרה ממקדת את האכיפה כנגד עבירות מסכנות חיים. אכיפה ממוקדת נגד נהגים הנוהגים בצורה מסוכנת, בריונית ורשלנית מאפשרת לשמור על ביטחונם של אזרחים נורמטיביים ושל משתמשי הדרך כולם.

באחד הלילות השבוע הבחינו שוטרי התחנה ברכב נוסע באזור התעשייה בעיר. הרכב נעצר לבדיקה. ברכב היו נהג ושני נוסעים נוספים.

התברר כי הנהג מעולם לא הוציא רישיון נהיגה. לנהג בוצעו בדיקות שהעלו כי נהג תחת השפעת סם. הנהג עוכב לחקירה בתחנת המשטרה ומסר את גרסתו.

רכבו של הנהג נגרר והושבת ל-30 יום.

התיק הועבר לתביעות תעבורה לצורך הגשת כתב אישום בהליך מהיר.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad