היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פנינת העיר

החנות ממוקמת במרכז המסחרי בקריית שמונה. במבט קצר על חלונות הראווה של "פנינת העיר" רואים עד כמה החנות מושקעת, אסתטית ומעוצבת בטוב טעם. מאחורי הדלפק עומדת אישה מטופחת, נעימה וחביבה ושמה אולגה.

אולגה עלתה ארצה מאוזבקיסטן עם שני בניה בשנת 1992. בישראל לא הצליחה לעבוד במקצועה (מחנכת לגיל הרך) ועסקה בכל עבודה מזדמנת כדי לפרנס את ילדיה.

ברגע מסוים החליטה אולגה לשנות את המצב. "כל החיים עסקתי במה שאני חייבת לעשות, הגיע זמן להתחיל לעסוק במה שאני באמת אוהבת", אומרת אולגה.

לפני כ-5 שנים בעידוד ותמיכה של משפחתה אולגה הקימה חנות תכשיטים בקריית שמונה.

אסתטיקה ויופי תמיד היו קרובים ללבה של אולגה, ומה יכול להיות יותר יפה מהתכשיטים? רק אישה שעונדת אותם. אולגה בוחרת את התכשיטים בקפידה, מבקרת בתערוכות, יוצרת קשרים עם חברות המייצרות את  התכשיטים ועם צורפים בעלי כישרון בארץ ובחו"ל.

התכשיטים שאולגה מביאה תמיד איכותיים, בעלי מראה יוקרתי ומיוחד. והמחירים הוגנים, כך שכל אישה יכולה למצוא ב"פנינת העיר" תכשיט שמתאים ליכולת הכלכלית שלה. אולגה יודעת לייעץ ללקוחותיה כיצד לשלב את התכשיטים עם הבגד והאיפור, לאיזה אירוע לענוד תכשיט זה או אחר.

"תכשיטים נותנים אור לפנים של אישה ומעניקים לה חוויה אסתטית חדשה ומרעננת", מסבירה אולגה וממשיכה "אני אוהבת להתאים תכשיטים לצבע העור והשיער ולבגדים. תכשיטים מעניקים לנו מראה מרהיב, אך יש להם תפקיד חשוב נוסף.

לאבני חן יש תכונות המסייעות בסיטואציות מסוימות בחיים. כך לדוגמא: אבן האמטיסט הינה אבן ייחודית בעלת תכונות וסגולות רפואיות. היא מסייעת לאזן את מרכז האנרגיה של הגוף.

לאבן הטופז יש יכולת גבוהה להניע את אנרגיית הריפוי של הגוף. היא מסייעת לאזן את מערכת העצבים ואף מחזקת יכולות קוגניטיביות. היא מומלצת לשיפור מערכות יחסים מכל הסוגים ומעניקה תחושה של ביטחון עצמי. יחד עם זאת, הטופז עוזרת לנו להיות שלווים ומונעת מצבים של עצבים הנגרמים לרוב כתוצאה מחוסר ביטחון. רבים עושים בה שימוש במטרה לחזק את המערכת החיסונית ובכלל את הגוף כולו, לאזן את המערכות השונות ואף למנוע היווצרות של מחלות.

הסגולות של אבני חן ידועות מימי קדם. בישראל העתיקה אבנים יקרות הונחו בדרך קבע בתוך החושן שלבש הכהן הגדול על חזהו ונועדו לקבלת מסרים מה'". "וְנָתַתָּ אֶל חֹשֶׁן הַמִּשְׁפָּט אֶת הָאוּרִים וְאֶת הַתֻּמִּים וְהָיוּ עַל לֵב אַהֲרֹן בְּבֹאוֹ לִפְנֵי ה' וְנָשָׂא אַהֲרֹן אֶת מִשְׁפַּט בְּנֵי יִשְׂרָאֵל עַל לִבּוֹ לִפְנֵי ה' תָּמִיד". )ספר שמות כ"ח ל(.

"אני מאחלת לכל לקוחותיי ולכל תושבי קריית שמונה שנה טובה, מתוקה, פורייה ומלאת שמחה ויופי", אומרת אולגה  לסיום. "פנינת העיר" תמיד מחכה לכם עם קולקציות חדשות והפתעות נעימות". 050-7160041.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad