היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פסי האטה מסוכנים ומסכנים

לאלץ את הנהגים לנסוע במהירות נמוכה ולא לסכן את המשתמשים אחד מאלה הם ה'במפרים' הפזורים ברחבי העיר. תפקידם הוא בדרך וכמובן את הנהגים עצמם.

זה שהבמפרים (פסי האטה) לא תקניים בצורה קיצונית ומסכנת, אנחנו יודעים. אבל זה שהבמפרים לא מסומנים זה תקופה ארוכה ולא נצבעים, צריך לסרב לקבל.

מי שלא מכיר את מיקומם עלול לגרום לנזק לרכבו, ובמקרים מסוימים גם להיקלע לתאונה.

טוב תעשה העירייה אם לצד התוכניות הרב שנתיות ותוכניות העומק שהיא עסוקה בהן, תשלח עובד עירייה עם פח צבע לבן ומברשת שפשוט יסמן את פסי ההיאטה.

מעיריית קריית שמומה נמסר: "העיריה באמצעות החברה הכלכלית מבצעת לפי תכנית עבודה מסודרת סימונים על המדרכות והכבישים בעיר. עד כה ביצענו, בין היתר, צביעה של מדרכות, מעברי חציה ופסי האטה בשכונת שפרינצק, ברחוב הנשיא ובשכונת הורדים.

לצד עבודות פיתוח רבות שמבוצעות בעיר לשדרוג מצב התשתיות והכבישים,  העיריה מבצעת תחזוקה שוטפת ובכלל זה צביעה הנדרשת בכבישים, במדרכות ופסי האטה בצירים השונים וזאת לאורך כל השנה.

במקביל לכך שהעירייה עובדת על תיכנון וביצוע עבודות ברחובות העיר, יתבצע בשבועות הקרובים סקר כלל עירוני למצב תשתיות הכבישים על מנת לגבש תכנית חומש כולל תוכנת בקרה ייעודית לטיפול בכבישים ובתשתיות".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad