היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פרס החינוך המחוזי לבית ספר מצודות

ביום שני השבוע קיבלה שולה בן שטרית, מנהלת בי"ס "מצודות", בשם כל צוות ביה"ס את פרס החינוך המחוזי, על זכייתו התבשרו במחוז כבר לפני מספר חודשים. בטקס חלוקת הפרסים נאמר על "מצודות": "…בית ספר זה בהנהלת שולה בן שטרית ובפיקוח מלכה אליאס, הנו בית ספר מצטיין בהשקעה ובפיתוח כל השותפים בארגון ברמה האישית, החברתית והמקצועית, ומקיים דיאלוג ערכי, פורה ומקדם. צוות בית הספר מחויב לתהליכי הוראה למידה הערכה עדכניים, לקידום יעדי בית הספר מתוך יצירת תחושת בית, מוגנות ודאגה לתלמידים…"

גאווה גדולה והתרגשות למחוז צפון, לעיר קריית שמונה וכמובן, למנהלת ולצוות "מצודות".

בתום הטקס הוזמנה שולה לבמה, להיות המנהלת הנואמת היחידה והמסכמת של כל האירוע. טעימה מדבריה: "מלאכת החינוך היא מלאכת מחשבת, אמנות, ותהליך אשר ניתן לדמות אותו לריצה למרחקים ארוכים.

כל אחד ואחת מאיתנו, היושב פה היום, בחר לעסוק בחינוך, קודם כל בגלל אהבתו לילדים, האמונה ביכולתנו להשפיע ולשנות, הנכונות להשקיע ללא גבולות, והרצון להעניק לאחר וללמוד ממנו.

במערכת החינוך במדינת ישראל, במחוז צפון, ובקרית שמונה, אליה אני שייכת, מתרחשים דברים נפלאים. לצערי, אנו ממעטים לשמוע על כך…

אני מודה לך מנהלת המחוז, אורנה שמחון, לוועדת הפרס המחוזית, ולכל העומדים מאחורי הכנס הזה, על הזכות להשמיע וגם להיות שותפה לדברים המדהימים המתרחשים בבתי הספר שלנו ובמוסדות החינוך שתחת כנפיך".

ראש העיר הרב ניסים מלכה, המפקחת המתכללת מלכה אליאס, מ"מ מנהלת אגף החינוך סיגל כהן, יו"ר הנהגת ההורים העירונית ושל מצודות איתאי אזרן, צוות המורים והממונה על תיק החינוך כיבדו את המעמד.

ותודה למנהלת המחוז ד"ר אורנה שמחון ולוועדה על האמון.

אולי יעניין אותך

Bottom ad