היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

קרא לה בטוב והכה אותה ברע

בשבת האחרונה בשעות אחר הצהרים הגיעה לתחנה צעירה  תושבת העיר וסיפרה כי מוקדם בבוקר בשעה חמש, אחרי שחזרה  מבילוי במועדון בעיר, הגיע אליה לבית החבר לשעבר שגם הוא תושב העיר וביקש לשוחח איתה. הצעירה ירדה לחניה ונכנסה לרכב של החבר. השניים דברו ואז החבר החל בנסיעה לכוון הירדן ואמר לה כי הוא לא סולח לה על זה שהזמינה לו משטרה במפגש הקודם ותוך כדי נסיעה החל להכות אותה ומשך בשערה. בחלוף מספר דקות הבחור נרגע והחזירה לביתה.

בחלוף מספר שעות, חשה הצעירה כאבים ומצבה הורע. לאחר שהתייצבה בחדר המיון וקיבלה טיפול, המשיכה הצעירה המוכה והמושפלת לתחנת המשטרה ושם הגישה תלונה על תקיפה.

עם קבלת התלונה עצרו שוטרי התחנה את הצעיר ולאחר שהתייצבו איתו בפני שופט, הוא שוחרר בתנאים מגבילים, רק אחרי שהגיש ערער על מעצרו בבית המשפט המחוזי.

מעניין אם הצעיר יתפתה לשוב על המעשה גם עכשיו.

 

אשבור לך את העצמות

השבוע הגיעה לתחנה צעירה תושבת העיר וסיפרה כי ביום שישי האחרון הגיע לביתה החבר לשעבר שהוא גם אבי בנה לבקר את בנו. במהלך הביקור פרץ ויכוח בין השניים במהלכו איים הבחור על אם בנו כי "אשבור לך את העצמות".

בתלונתה סיפרה הצעירה על מקרה של תקיפה קודמת שאירעה לפני מספר חודשים ועליה לא הגישה תלונה. הצעיר נעצר ובתום חקירה שוחרר בתנאי שיתפוס מרחק מקריית שמונה ומאם בנו.

נחטפתי! לא, המצאתי

ביום שלישי בערב התקבלה הודעה מצה"ל על ניסיון חטיפת חייל בתחנת אוטובוס בקרית שמונה. מהדיווח נמסר כי אנשים חשודים הגיעו ברכב מסחרי ועצרו ליד החייל, ירדו מהרכב עם סכינים ומברג וניסו לחטוף אותו.

לאחר זמן קצר הגיע החייל עצמו לתחנה ובתחקור החייל מסר כי בעקבות התראות ואזהרות שקיבל מהצבא על ניסיון לחטיפת חיילים וכאשר ראה רכב מסחרי ישן עוצר נבהל ונכנס לחרדה וחשב כי עומדים לחטוף אותו. "ברחתי מהמקום ללא כול מגע עם נוסעי הרכב, התקשרתי לבסיס וסיפרתי למפקדים כי ניסו לחטוף אותי עם סכינים ומברג", אמר לחוקריו.

בעקובת הודעתו של החייל, כוחות רבים הגיעו למקום והחלו בסריקה.

בתום דקות נוספות, החייל נשבר וסיפר כי בדה את הסיפור מפחד ובלבול.

החייל הועבר למצ"ח להמשך טיפול

אולי יעניין אותך

Bottom ad