היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

המשטרה תפסה כמות מסחרית של סמים

שוטרי תחנת קריית שמונה עצרו שני תושבי הצפון שסחרו בסמים באמצעות רשת ה-"טלגראס". חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה כנגדם כתבי אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים בגין 7 עסקאות סמים שביצעו.

לפני כשבועיים במהלך ביצוע מחסום שגרתי בכניסה לקריית שמונה, בדקו שוטרי תחנת קריית שמונה את רכבם של הנאשמים בני 20 ו-40 תושבי הקריות ועכו. בחיפוש שבוצע נתפסו סמים מסוג קנאביס בכמות שלא לצריכה עצמית, סמים שעל פי החשד נועדו לסחר על ידי הנאשמים.

הנאשמים נעצרו והובאו לתחנת המשטרה לחקירה. מעצרם הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום בעיר בהתאם לבקשת המשטרה עד להגשת כתבי האישום כנגדם.

החקירה העלתה כי הנאשמים סחרו בסמים באמצעות רשת להפצה ולמכירה של סמים, "טלגראס", רשת שמופעלת באמצעות יישומון "הטלגרם", שהינו יישומון בו המסרים מוצפנים מקצה עד הקצה וישנה אפשרות של השמדת שיחות שהתקיימו בין הצדדים. הכניסה ל"טלגראס" היא בשיטת חבר מביא חבר, כאשר פרטיו של המשתמש נבדקים מול חשבון הפייסבוק שלו.

בתום חקירה מאומצת גובש מארג הראיות כנגד הנאשמים וחטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה בבית משפט השלום בקריית שמונה כנגדם כתבי אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים בגין עבירות של סחר בסמים והחזקה של סמים שלא לצריכה עצמית.

בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם של הנאשמים עד החלטה אחרת.

משטרת ישראל נאבקת בנחישות כנגד הפצת סמים מסוכנים, תוך שימוש במגוון אמצעים חקירתיים במטרה להגיע לאותם עבריינים המגדלים, משווקים וסוחרים בהם, במטרה שימוצה עימם הדין ובמטרה לשמור על שלומו של הציבור.

 

האחד נהג על רכב מושבת והשני תחת השפעת סמים

במהלך פעילות אכיפה של שוטרי תחנת קריית שמונה כנגד עברייני תנועה, נעצר השבוע רכב לבדיקה שגרתית. התברר שהרכב נמצא תחת איסור שימוש עקב ליקויים מכאניים וליקויי בטיחות חמורים. הנהג עוכב לתחנה לרישום דוחות. רכבו נגרר והושבת. הנהג זומן לבית משפט ויישפט בשיפוט מהיר.

בתוך כך שוטרי תחנת קריית שמונה עצרו נהג תושב העיר בשנות ה-20 לחייו שבבדיקה שנערכה לו העלתה כי נהג תחת השפעת סמים. רישיונו של הנהג נפסל במקום למשך 30 יום, רכבו נגרר והושבת.

משטרת ישראל פועלת כל העת במטרה לאתר נהגים פורעי חוק המסכנים בנהיגתם את משתמשי הדרך. המשטרה פועלת בנחישות לתפיסת עברייני התנועה והרחקתם מהכביש. סעו כחוק!

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad