היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

קריית שמונה יוצאת לדרך 'הפודטק'

החלו עבודות הפיתוח להקמתה של קריית הפודטק ובמקום צפויים לקום מפעלים בשני מתחמים שגודלם 300 דונם.

משרד הכלכלה ישקיע כ-ארבעים וארבעה מיליון שקלים בפיתוח פארק התעשיות החדש. המשרד ישקיע בפרויקט במימון פרטי ציבורי בהיקף של כ-100 מיליוני שקלים בהקמת HUB תעשייתי ייחודי לחברות פודטק בשטח כולל של כ-11,000 מ"ר שימומשו במבנה ייחודי מסוגו בישראל.

שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן: "קריית הפודטק בקריית שמונה היא נדבך נוסף וחשוב בהפיכת ישראל למעצמה גם בתחום טכנולוגיות המזון. אנו כבר מסמנים את היעד הבא ופועלים בהתאם, תעשיית הפודטק. קריית הפודטק היא אבן דרך בשורה חשובה לגליל המזרחי שתייצר ערך כלכלי משמעותי לאזור, תמשוך השקעות רבות, תעשייה והון אנושי. נמשיך לקדם את התעשייה בכלל ובפריפריה בפרט, משימה הנמצאת בראש סדר העדיפויות של המשרד".

ראש עיריית קריית שמונה אביחי שטרן: "העתיד שאנו בונים מתקרב בצעדי ענק. הסיפור הזה יאפשר לדור העתיד שלנו אופק חדש ומסלול של חדשנות וקידמה בדרך להפיכתה של קריית שמונה לעיר היזמות של ישראל".

עיריית קריית שמונה, באמצעות מנהלת אז"ת התעשייה והחברה הכלכלית ובמעמד שר הכלכלה אלי כהן וראש העיר אביחי שטרן, הסירו את הלוט משלט עבודות הפיתוח להקמת קריית הפודטק והשלמות פיתוח התשתיות הציבוריות באזור התעשייה הצפוני בהיקף כולל של כ-12 מיליון שקלים בשלב ראשון.

פארק התעשיות החדש יהווה תשתית אזורית חשובה בהובלת היזם ויו"ר קרן JVP ד"ר אראל מרגלית, הקמת מכון מזון לאומי חדשני וייחודי בהובלת המכללה האקדמית תל-חי ומכון מיג"ל, חממה טכנולוגית לתמיכה ועידוד סטארט אפים בהובלת חברות תנובה וטמפו ופיילוט חדשני להקמת HUB תעשייתי באזור תעשייה צפוני מתקדם בהיקף כולל של למעלה מ-100 מיליון ש"ח מיזם מיקרו תעשייה.

ראש עיריית קריית שמונה אביחי שטרן: "זוהי בשורה חשובה לצעירי העיר והאזור ולסטודנטים הלומדים במכללת תל-חי אשר נאלצים כיום לנדוד לאזור המרכז בחיפוש אחר משרות איכותיות לאקדמאים. אני מאמין כי פארק הפוד-טק בדומה לפארק הסייבר בבאר שבע ייצר עבור העיר והאזור הזדמנות כלכלית היסטורית. סיפור שיאפשר לדור העתיד שלנו אופק חדש ומסלול של חדשנות וקידמה בדרך להפיכתה של קריית שמונה לעיר היזמות של ישראל".

סגן ראש עיריית קריית שמונה ומחזיק תיק פיתוח כלכלי אופיר יחזקאלי: "בשיתוף פעולה בין הרשויות ובסיוע משרד הכלכלה והשר אלי כהן נתחיל בחודשים הקרובים בעבודות הפיתוח וההסדרה של פארק תעשיות הפודטק".

אולי יעניין אותך

Bottom ad